Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Går som det gjort sen jag lärde mig den. Ligger runt 2 minuter, rekordet 1,35. Kubar bara nån gång sådär för att hålla igång det. Orkar inte heller avancera och lära mig 5,6,7 kuberna som PazoNerden gjort. 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Soft ändå att kunna, bra partytrick! Jag har glömt typ alla decimaler av pi utom 3,14159265358979323846264338327950288419716939937510. Kunde 65 förut.

Ja eller hur! Den kom fram på en fest en gång, polarna slog vad om att jag inte kunde klara den innan låten vi lyssnade tog slut. Och jag hann. 😄

65 decimaler?!? Faan va nördigt. 😛 Då borde du digga den här tjejen. Balanserar 15 böcker på huvudet, löser rubiks kub samtidigt som hon rabblar 100 decimaler av pi. 😆

edit, 100 menade jag, inte 10.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är svårt att styra över känslor men du är iaf medveten om att du faktiskt är överdrivet svartsjuk, vilket är bra att du vet.

Så länge du bara styr över dina handlingar och inte gör något dumt så borde det ju inte vara något problem.

Dock kan det förstås bli jobbigt i längden om de fortsätter ses under lång tid framöver, och isåfall kanske du ska börja leta efter källan till den extrema svartsjukan, vilket laxen var inne på.

Såatte.

🥰

Är vanligtvis inte det minsta svartsjuk. Jag vet att killar stöter på henne och jag tycker till och med det är roligt och skämtar med henne om det. Men i just det här fallet blir det inte så. Nånting med den här snubben ger mig ångest.

Link to comment
Dela på andra sajter

Steve Vai hade just en online gitarrlektion för 7000 samtidigt. Han försökte slå något världsrekord. Jag kollade ett par gånger, ett tag var han inne på bends (som han kallade "stretches" av någon anledning), ett tag sa han åt dig att jamma blues-skalan över random saker på radion och nån annan gång pratade om om sin karriär. Kändes som en ganska diffus lektion.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, jag kan se tuben. Men jag missade att det var meningen att man skulle knulla henne.

Jasså jaha. 😛 Men det ska man inte. Bara mysa med henne. ☺️ Se på film med filtar och popcorn, gå på promenader och prata om nördiga saker, tävla kuben på tid. etc.

🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...