Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Undrar hur det går med besiktningen av SadamJrs ventilation.

Dingbats, jag slog till dörren.

Jodå, det kom en trevlig karl och plockade ner och gjorde rent grejerna. Han sa oxå att en kondensator i fläkten behöver bytas och att det är därför så många haft problem med havererade fläktar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå, det kom en trevlig karl och plockade ner och gjorde rent grejerna. Han sa oxå att en kondensator i fläkten behöver bytas och att det är därför så många haft problem med havererade fläktar.

Gjorde rent? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är så sjukt jävla korkad. Jag har blivit svartsjuk på min flickvän för att hon umgicks med en killpolare igår, till och med lät honom rida hennes häst.

Jag kan helt ärligt säga att jag inte tror på att NÅGON av dom skulle göra något. SÄRSKILT inte min flickvän. Ändå känner jag mig nästan förbannad när jag tänker på det.

Varför? Jag förstår inte mina egna känslor just nu. 😕

Som din rådgivare tycker jag du ska ta dina egna känslor på allvar och fundera på varför du känner dom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Jag är så sjukt jävla korkad. Jag har blivit svartsjuk på min flickvän för att hon umgicks med en killpolare igår, till och med lät honom rida hennes häst.

Jag kan helt ärligt säga att jag inte tror på att NÅGON av dom skulle göra något. SÄRSKILT inte min flickvän. Ändå känner jag mig nästan förbannad när jag tänker på det.

Varför? Jag förstår inte mina egna känslor just nu. 😕

Japp, det är det jag försöker innan hon märker av att jag är ett arsle.

Problemet har väl nånting att göra med att jag verkligen inte tycker om killen, jag tycker nästan han är obehaglig. Men det ger mig såklart noll rätt att bestämma vem hon umgås med. Så vem vet hur fan jag tänker nu? 😏

Det är svårt att styra över känslor men du är iaf medveten om att du faktiskt är överdrivet svartsjuk, vilket är bra att du vet.

Så länge du bara styr över dina handlingar och inte gör något dumt så borde det ju inte vara något problem.

Dock kan det förstås bli jobbigt i längden om de fortsätter ses under lång tid framöver, och isåfall kanske du ska börja leta efter källan till den extrema svartsjukan, vilket laxen var inne på.

Såatte.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Bortskämda djävlar. Jag fick erbjudande om att sälja

datorburken för 750 kr och scannern för 800 kr.

Kanske ska nappa på det ändå?!

😕

Slå till.

Jag lade upp mitt golfset på tradera och fick bara 1 krona för det. 😆 Gammalt och slitet.. men ändå. 😄 Köpte för femhundring.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Memphis, hur går det med vår låt?

Har lagt in spåren, tajtat till pianot mm men får inte bukt med hackproblemet. 🙁

Ska testa att exportera alla midispår och importera allting i ett nytt projekt, kanske blivit nått knas i det jag har nu. Återkommer.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...