Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Ahh, kan nån hjälpa mig med en hangup? Håller på med en spotifylista till en vän och har glömt bort namnet på ett band..

Det är ett brittiskt band, nittiotal, två brudar, och några killar. Spelar rätt mörk elektronisk musik med inslag av gitarrer och rätt hes sång, tjejjerna sjunger väldigt suggestivt och rätt monotont.. Typiska trummaskiner med reverb på.. vafan heter dom. Nån som vet?

Den ena bruden sjunger ibland på ett annat språk, men sällan.

AHHHHHHHHHHHHH!!!! LADYTRON!!!!!!!!!!!!!!!!

EDIT:

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir i em. Blir nog vräkt.

Själv vindsstädar jag.

Vet inte om och vad jag kan skänka till loppisen.

Vill de ha en låsbar datorlåda som är tom sånär som på nätdel och fläkt?

En scsi-scanner där man måste byta lampan?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ahh, kan nån hjälpa mig med en hangup? Håller på med en spotifylista till en vän och har glömt bort namnet på ett band..

Det är ett brittiskt band, nittiotal, två brudar, och några killar. Spelar rätt mörk elektronisk musik med inslag av gitarrer och rätt hes sång, tjejjerna sjunger väldigt suggestivt och rätt monotont.. Typiska trummaskiner med reverb på.. vafan heter dom. Nån som vet?

Den ena bruden sjunger ibland på ett annat språk, men sällan.

AHHHHHHHHHHHHH!!!! LADYTRON!!!!!!!!!!!!!!!!

EDIT:

Haha. Alltid lika skönt när man kommer på såna grejer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv vindsstädar jag.

Vet inte om och vad jag kan skänka till loppisen.

Vill de ha en låsbar datorlåda som är tom sånär som på nätdel och fläkt?

En scsi-scanner där man måste byta lampan?

Dom vill nog ha fungerande grejer. Kör dom till tippen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är så sjukt jävla korkad. Jag har blivit svartsjuk på min flickvän för att hon umgicks med en killpolare igår, till och med lät honom rida hennes häst.

Jag kan helt ärligt säga att jag inte tror på att NÅGON av dom skulle göra något. SÄRSKILT inte min flickvän. Ändå känner jag mig nästan förbannad när jag tänker på det.

Varför? Jag förstår inte mina egna känslor just nu. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp, det är det jag försöker innan hon märker av att jag är ett arsle.

Problemet har väl nånting att göra med att jag verkligen inte tycker om killen, jag tycker nästan han är obehaglig. Men det ger mig såklart noll rätt att bestämma vem hon umgås med. Så vem vet hur fan jag tänker nu? 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är så sjukt jävla korkad. Jag har blivit svartsjuk på min flickvän för att hon umgicks med en killpolare igår, till och med lät honom rida hennes häst.

Jag kan helt ärligt säga att jag inte tror på att NÅGON av dom skulle göra något. SÄRSKILT inte min flickvän. Ändå känner jag mig nästan förbannad när jag tänker på det.

Varför? Jag förstår inte mina egna känslor just nu. 😕

Fullt normalt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är så sjukt jävla korkad. Jag har blivit svartsjuk på min flickvän för att hon umgicks med en killpolare igår, till och med lät honom rida hennes häst.

Jag kan helt ärligt säga att jag inte tror på att NÅGON av dom skulle göra något. SÄRSKILT inte min flickvän. Ändå känner jag mig nästan förbannad när jag tänker på det.

Varför? Jag förstår inte mina egna känslor just nu. 😕

Intressant följetong. Är det samma flickvän som tidigare? Har för mej att du bröt med henne, men minns kanske fel?

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp, det är det jag försöker innan hon märker av att jag är ett arsle.

Problemet har väl nånting att göra med att jag verkligen inte tycker om killen, jag tycker nästan han är obehaglig. Men det ger mig såklart noll rätt att bestämma vem hon umgås med. Så vem vet hur fan jag tänker nu? 😏

Det kan du väl hinta om tycker jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom vill nog ha fungerande grejer. Kör dom till tippen.

Bortskämda djävlar. Jag fick erbjudande om att sälja

datorburken för 750 kr och scannern för 800 kr.

Kanske ska nappa på det ändå?!

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Scannern är en SCSI-II-scanner från Epson som kostade 5200;-, men den går ju inte om man inte byter lampan. Bara kabeln är värd 300;-.

Datorburken är en BigTower från LC som låg på 1300;-, inkl nätdel och fläktar med låsbar hårddiskvagga, utan hdd. I övrigt tom. Men den som vill bygga kan ha nytta.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...