debatt Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 Hej! Jag somnade som en vet inte vad förut... fick tvinga mig upp... nu har jag varit vaken tre timmar...
SadamJR Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 Hej! Jag somnade som en vet inte vad förut... fick tvinga mig upp... nu har jag varit vaken tre timmar... Sitter och kollar på sonarfilmerna jag laddade hem. Det är väldigt pedagogiskt. Dom förklarar tom vad midi är. Vad skulle du tvinga dej upp för?
slejnard Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 Åxå haft lite sömnprobs. Har igång tvåans testbild med soft pianomusik/klassisk samt att jag hör vinden ute.
SadamJR Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 Åxå haft lite sömnprobs. Har igång tvåans testbild med soft pianomusik/klassisk samt att jag hör vinden ute. En god nattsömn borde va en mänsklig rättighet.
slejnard Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 En god nattsömn borde va en mänsklig rättighet. Jo. Såna har jag haft många genom åren. Tur/skönt att jag har sovmorgon imorn. Funkar bra med nattvakande nån gång då och då också.
debatt Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 Ja, varför skulle jag tvinga upp mig? Mest för att jag låg helt utslagen på rygg ovanpå täcket i mina jeans och collegetröja. Tänkte byta om till nattdress och gjorde så, samt tog en kopp choklad och en macka samt såg Seinfeld. På den vägen är det. 😆
SadamJR Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 Imorrn kommer der en gubbe som ska kolla ventilationen. Vet inte riktigt vad det innebär.
debatt Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 Imorrn kommer der en gubbe som ska kolla ventilationen. Vet inte riktigt vad det innebär. Jahaaa.... då fattar jag varför du inte kan sova! 😲 Det är lite kymigt, det där. De vandaliserar ens inredning och misshandlar en verbalt. Var beredd på det! Rent praktiskt ska de känna efter så att det inte finns någon mikromillimeter stor fläck av fett någonstans i närheten av din spis.
debatt Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 Arsenal o Man City vidare till kvartsfinal i FA Cupen ikväll genom seger över Leyton Orient resp Aston Villa. Arsenal spelar borta mot Man Utd och Man City hemma mot Reading.
SadamJR Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 Jahaaa.... då fattar jag varför du inte kan sova! 😲 Det är lite kymigt, det där. De vandaliserar ens inredning och misshandlar en verbalt. Var beredd på det! Rent praktiskt ska de känna efter så att det inte finns någon mikromillimeter stor fläck av fett någonstans i närheten av din spis. Jag släpper aldrig in nån om jag inte är hemma själv. Varför ska dom kolla fettfläckar?
debatt Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 (redigerat) Jag släpper aldrig in nån om jag inte är hemma själv. Varför ska dom kolla fettfläckar? Inte jag heller. Men då går de in med huvudnyckel eller så har du lämnat nyckeln till grannen som går in i ditt ställe, eller öppnar för dem. De kontrollerar eventuella fettfläckar eftersom det är sådana som hindrar ventilationen och som ökar brandrisken. Redigerat 3 mars 2011 av debatt
SadamJR Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 Inte jag heller. Men då går de in med huvudnyckel eller så har du lämnat nyckeln till grannen som går in i ditt ställe, eller öppnar för dem. De kontrollerar eventuella fettfläckar eftersom det är sådana som hindrar ventilationen och som ökar brandrisken. Ok. Får väl diska filtret då. Fläkten funkar hursomhelst inte.
debatt Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 Ok. Får väl diska filtret då. Fläkten funkar hursomhelst inte. Jepp, diska filtret. Lägg det i fettlösande diskmedel. Varför fungerar inte fläkten? Är den helt igengrodd? Sitter den på taket? Kolfilter?
debatt Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 Kollar svt 24. Schysst med regionala nyheter Mmm. Men nu blire sova.
slejnard Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 Gonatt/morgon...lär väl sova till iaf 8 kanske 🥰😱😊😑😛😄😠😐
slejnard Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 skriver mest för skrivandets skull....inte något som behöver observeras i just denna stund såtillvida att ni inte will
slejnard Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 tro hopp och kärlek kan ta en långt...även över mörka vatten...kram å gonatt....peace love and understanding som nån sade ...🥰😊😱
debatt Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 På lördag blir det fest. Förfest kl 16 QPR-Leicester och system. Fest 18.15 Cardiff-Ipswich. Efterfest kl 20.40 Juventus-Milan. 🥰
debatt Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 Undrar hur det gick med SadamJrs ventilationsbesiktning.
Recommended Posts