Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Fan va jag gillar Hanna Hellquist. Så jäkla skön människa. 😄 Självsäker, säger vad hon tycker, rolig, osv.

Har följt avsnitt av Jakten på Lyckan på svt på sistone.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Var länge sedan jag var här. Inser att jag har mycket att catcha upp. Så:

kfoepsg jeiosgö jsioeg jiöb jzdiohg jigöae gjaieog jeiosög jsigöae jghiag j<iosög jearigb <djfgie hjbidzeö gieöd vjgaeioög jzfdsigioö sehiza ehigz jfdgioöse jgvild<.a gti<g ehnai J<ERIAOGT EJIOGBEA JIGVD JGIAE JBGIAER JVIO<REAG VHIOH ZIB AEHJRIV ÖDF<JEARGIOV SJGAIOÖER JVBOIAE GJBOIDFTH IJXDBN JSRTEI JIOQE Ji ji trjoihsö jhix jhirt bjsitrey juapähy46jopä sidgboprtutrkogsakdmklvdfjgksdjfkasöyeorutuewREWIQTHWEGB JGIOERG BHIUOja jyiodr hjbizlö ghsio gjheiosyh jeiw jqkoy wk5opuhs fgkzohdyu koe6ryj w45ilhbn gxkb hbj cjbklxfd jtd hjnfgib hcvb hzb dghuse ngs nihsö jiaöse jia jaeirpgöosdoisdhb sjdiof wröyhio je oöijaerg oöiaerg oiaerg oöiaerg oöiaerg oiöaerg uig jifdlbkj awjer fbogokewllbl0oewf lb lsae gbre rrg osol eobols fwesag fdbd jbigf hjieg nsg.

Det var allt för nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

asså... Är riktigt dålig i magen just nu 🤪

Inte den minsta bit fast material i mina tarmar. Låter/rör sönder i tarmarna också. Redan bajsat sönder tre ggr idag. och en igår 🙁

Ajajaj. Dofilus?

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Fan va jag gillar Hanna Hellquist. Så jäkla skön människa. 😄 Självsäker, säger vad hon tycker, rolig, osv.

Har följt avsnitt av Jakten på Lyckan på svt på sistone.

Jaså.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...