Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Memph, Paz och alla tekniker...

Vid 02.35 smällde det till i lägenheten och alla lampor i två rum slocknade och dator m.m. Jag gick naturligtvis till proppskåpet och glanade, men allt verkade ok. Jag bytte ÄNDÅ ut propparna. Ingen skillnad. Vad kan ha hänt? Fortfarande går ingenting i dessa två rum.

Redan vid 01.00 blev bilden på tv-n konstig på TV3, i och med att just den kanalens bild blev förvrängd och liten. Konstigt. Kanske inte har ett samband, men likväk underligt.

😲😮🤪😳😠

Byggnadens jordfelsbrytaren kanske har löst ut? Har du ringt hyresvärden?

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Mämfys, har du hört Junip? Det är José González band.

Nej, har jag inte gjort! Har läst om det i nån artikel för några månader sedan, hade glömt bort det. Lyssnar nu!!

edit, Tackar för tips.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Fattar verkligen inte vad du menar med det? 😳

Han menar att han tycker att hans röst är för djävla pissdålig, så han tar sig inte för att lyssna på det ordentligt överhuvudtaget.

Ungefär så.

Jag håller inte med.

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Han menar att han tycker att hans röst är för djävla pissdålig, så han tar sig inte för att lyssna på det ordentligt överhuvudtaget.

Ungefär så.

Jag håller inte med.

😑

Inte att han nödvändigtvis sjunger dåligt, men att han låter som kermit. Det var en snabblyssning dock. Får väl ge honom en ny chans om folk blir så upprörda.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Inte att han nödvändigtvis sjunger dåligt, men att han låter som kermit. Det var en snabblyssning dock. Får väl ge honom en ny chans om folk blir så upprörda.

haha. 😄 Ja, det tycker jag du ska göra.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...