slejnard Postat 2 mars 2011 Postat 2 mars 2011 Typiskt. Här har man sovmorgon åsså vaknar man tidigt. Relativt pigg ändå.
Dingbats Postat 2 mars 2011 Postat 2 mars 2011 arbete är som att beta arr armaroch ben barn garn osv..... 😐
debatt Postat 2 mars 2011 Postat 2 mars 2011 Memph, Paz och alla tekniker... Vid 02.35 smällde det till i lägenheten och alla lampor i två rum slocknade och dator m.m. Jag gick naturligtvis till proppskåpet och glanade, men allt verkade ok. Jag bytte ÄNDÅ ut propparna. Ingen skillnad. Vad kan ha hänt? Fortfarande går ingenting i dessa två rum. Redan vid 01.00 blev bilden på tv-n konstig på TV3, i och med att just den kanalens bild blev förvrängd och liten. Konstigt. Kanske inte har ett samband, men likväk underligt. 😲😮🤪😳😠
Dingbats Postat 2 mars 2011 Postat 2 mars 2011 Vet folk vem Urban Bäckström är och vad tycker folk om honom? Detsamma med Kenneth Bengtsson.
debatt Postat 2 mars 2011 Postat 2 mars 2011 Kenneth Bengtsson är väl ny ordförande i Svenskt Näringsliv? Urban Bäckström känner jag inte till. Politiker?
debatt Postat 2 mars 2011 Postat 2 mars 2011 (redigerat) Nu kom strömmen (peppar, peppar) efter att varit på/av till och från i köks-/halldelen länge och inte fungerat alls i rummen. Sedan funkade inte kabel-tv heller och inte mobiltelefonin. Redigerat 2 mars 2011 av debatt
debatt Postat 2 mars 2011 Postat 2 mars 2011 Nu gick strömmen igen!! I hela djävla lägenheten. Tänk om man legat i nån slags semiflyttbar lungmaskin i hemmet. Man hade ju varit död flera gånger om så som de stänger av och sätter på strömmen här. Tur att jag inte har hårddiskarna inkopplade och att det är en laptop. Men all mat i frysen, vad fan händer med den?? Inte ett anslag i trapphuset om det heller... 😠
SadamJR Postat 2 mars 2011 Postat 2 mars 2011 Nu gick strömmen igen!! I hela djävla lägenheten. Tänk om man legat i nån slags semiflyttbar lungmaskin i hemmet. Man hade ju varit död flera gånger om så som de stänger av och sätter på strömmen här. Tur att jag inte har hårddiskarna inkopplade och att det är en laptop. Men all mat i frysen, vad fan händer med den?? Inte ett anslag i trapphuset om det heller... 😠 Såna maskiner kommer med batterier.
debatt Postat 2 mars 2011 Postat 2 mars 2011 Fortfarande.. strömmen kommer, stannar några minuter, goodbye Tror inte filén mår så bra. Högtalarsystemet för Västtrafik var ur funktion utanför också! Dessutom fungerade inte någons mobil.
debatt Postat 2 mars 2011 Postat 2 mars 2011 Refrängen i Thriller kommer efter 1:30. Vad tycker du om spekulationerna? Är det hans son på riktigt?
debatt Postat 2 mars 2011 Postat 2 mars 2011 Posten har inte varit här heller. Undrar om jag ska gå och lägga mig.
Dingbats Postat 2 mars 2011 Postat 2 mars 2011 Vad tycker du om spekulationerna? Är det hans son på riktigt? Jag tror du citerade inläggen i fel ordning.
debatt Postat 2 mars 2011 Postat 2 mars 2011 ... eller sätta mig. ... eller ställa mig. eller mig lägga... eller mig sätta... eller mig ställa... placering placera olat vad bra!
SadamJR Postat 2 mars 2011 Postat 2 mars 2011 Guld för kanada. Modin klappade som vanligt. Man får väl va taxam för att rådopade finnar inte tog medalj.
debatt Postat 2 mars 2011 Postat 2 mars 2011 Gå och häng dig. Prova att stå stilla när du gör det istället.
debatt Postat 2 mars 2011 Postat 2 mars 2011 Guld för kanada. Modin klappade som vanligt. Man får väl va taxam för att rådopade finnar inte tog medalj. Harvey. Acne. Stöld.
Micke H Postat 2 mars 2011 Postat 2 mars 2011 Ska sätta på en kaffe såatt ni vet Ska sätta på din mamma såatt ni vet
debatt Postat 2 mars 2011 Postat 2 mars 2011 He fought for you, he fought for me Across the land, across the sea But now he's just a memory
Recommended Posts