Memphis Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 José González är ett geni. Nu blir det müssli och Vetenskapens värld.
Dingbats Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 FREDAG KVÄLL TUGGA RUNT STADSHOTELL DUBBELRUM GLIDER IN PÅ KLUBBEN KOLLAR SNUBBEN PUFFA BUBBELGUM soft Wille Crafoord?
Dingbats Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 José González är ett geni. Nu blir det müssli och Vetenskapens värld. Jag hoppas du äter sån med nötter i, annars kan det kvitta.
SadamJR Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 José González är ett geni. Nu blir det müssli och Vetenskapens värld. Vem är han?
Memphis Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 Jag hoppas du äter sån med nötter i, annars kan det kvitta. Trams.
Memphis Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 (redigerat) Vem är han? Shit! Spelade en platta i sin lägenhet med en gitarr och mikrofon, har sålt över miljonen i antal plattor. Gör mest egen musik men slog igenom med sina covers på Heartbeats och Teardrops. Lyssna in honom, du har säkert hör något av honom innan. Redigerat 1 mars 2011 av Memphis
debatt Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 Roligt program det där. I ett avsnitt var det nån som gick på bilen som skulle hämtas med en frontlastare eller liknande. Denne "nån", ägde vb bilen? Frontlastare, vad är det?
Dingbats Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 Jag har bara hans vahetren den dära typ senaste? eller kanske inte vet inte men den heter så mycket sooooommmmmm vahetere ehm jo eh In Our Nature heteren!
debatt Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 Shit! Spelade en platta i sin lägenhet med en gitarr och mikrofon, har sålt över miljonen i antal plattor. Gör mest egen musik men slog igenom med sina covers på Heartbeats och Teardrops. Lyssna in honom, du har säkert hör något av honom innan. Med tanke på att nästan ingen säljer 10000 plattor längre är det fantastiskt.
debatt Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 😳 Jose Gonzalez Göteborgare Klicka på länken. Väldigt bra webbsida!! Snygg och snabb.
SadamJR Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 Denne "nån", ägde vb bilen? Frontlastare, vad är det? Det var han som inte hade betalt. En slags traktor.
debatt Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 Roligt program det där. I ett avsnitt var det nån som gick på bilen som skulle hämtas med en frontlastare eller liknande. Skulle han som ägde bilen göra sönder den alltså, med en traktor? Ja, då var den ju knappast värd så mycket längre.
debatt Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 Nu lyssnar jag av någon anledning på Katie Melua. Vilken låt/skiva?
Dingbats Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 Vilken låt/skiva? Piece by Piece. Nine Million Bicycles har kass text.
debatt Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 Frontlastare kallas den anordning man monterar på traktorn, det är ingen traktor(typ) i sig.
Dingbats Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 Nä, varför det? Töntig inledning, "det finns 9 miljoner cyklar i Peking", jaha bry? Och sen lite hjärta smärta på det.
SadamJR Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 Klicka på länken. Väldigt bra webbsida!! Snygg och snabb. Ska kolla sen.
Recommended Posts