Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Vilka fördomar har ni om norrland och norrlänningar? 😕

Gillar:

traktorer

hockey

speedway

snus

skotrar

gödsel

hårdrock

actionfilmer

Ogillar:

kultur

utbildning

stockholmare

kollektivtrafik

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka fördomar har ni om norrland och norrlänningar? 😕

Jag har inga fördomar. Det är fakta.

Man kan inte heller generalisera

och säga "norrlänningar" är si eller så.

Grahn är unik.

Till exempel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Hehe okej 😄

Jag "råkade" kolla på Big Brother och där vare typ en som trodde att i norrland har vi bara typ 3 tvkanaler... Därav min fråga... alltså... typ. 😆😄

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe okej 😄

Jag "råkade" kolla på Big Brother och där vare typ en som trodde att i norrland har vi bara typ 3 tvkanaler... Därav min fråga... alltså... typ. 😆😄

Stämmer det att det redan är 3 som är hemskickade från bb?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är sjukt segt! De som inte är ointresserade miffon utan faktiskt bryr sig om ämnet är inte alls på samma nivå som mig i förkunskaper och nörderi, så även om jag kan diskutera typ det vi håller på med just nu med dem så går det inte att dra igång diskussioner om ditt och datt små obskyra frågeställningar som jag roar mig med på fritiden.

Grattis! Det finns en i min klass som är lite kul att diskutera med som kan en del, men hon kommer från programmeringsbakgrund och har helt andra idéer om vad som är intressant i språket, och är dessutom lite konstig i antingen huvet eller något i närheten. Men hon visade upp sin egen syntaktiska teori "Sandra Unified Theory" för läraren och så så hon är iaf lite insatt. Skön typ men tyvärr inte samma intresseområden.

yep, jag förstår.

Andra saker jag stör mig på är folk som bara kan ha roligt genom skadeglädje, blir liksom tjatigt i längden. Orkar inte dra exempel. Men så är det.

Link to comment
Dela på andra sajter

yep, jag förstår.

Andra saker jag stör mig på är folk som bara kan ha roligt genom skadeglädje, blir liksom tjatigt i längden. Orkar inte dra exempel. Men så är det.

Jo, dra några exempel så att man förstår.

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg lite grann på ett sjukt program på tv. Det var en fet tjej och en fet kille som sa att de skulle ta folks bilar, kanske för att de inte amorterats i tid. Men de presenterade sig inte. Sedan var de förvånade över att folk blev upprörda. Dummaste skitmänniskor jag sett.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej fan, nu får vi inte störa Memphis Tennessee såhär längre, matchen börjar ju om mindre än en kvart. Frågan är om Reading kan hota på bortaplan? Men Toffees har sett bra ut på sistone, så det blir nog svårt för The Royals.

Läste f.ö. att det kostar 3000 spänn (!!) om man vill att ens lille knatte ska springa in tillsammans med spelarna vid avsparken.

Då tas ett foto tillsammans med spelarna innan avspark och man får spela en förmatch på stadion några minuter. Dyrt för att vara

Reading FC tycker jag. Undrar då vad klubbar som Milan, Barcelona, Arsenal tar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Reading har spelare som Andy Griffin, Brynjar Gunnarsson, Jobi McAnuff och Shane Long numera.

Everton saknar eventuellt Cahill, Fellaini, Beckford och Coleman. Jösses...

😮

Nu börjar det.

Snart.

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg lite grann på ett sjukt program på tv. Det var en fet tjej och en fet kille som sa att de skulle ta folks bilar, kanske för att de inte amorterats i tid. Men de presenterade sig inte. Sedan var de förvånade över att folk blev upprörda. Dummaste skitmänniskor jag sett.

Roligt program det där. I ett avsnitt var det nån som gick på bilen som skulle hämtas med en frontlastare eller liknande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...