Pazo Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 Pazo har inte varit här så mycket på senaste om kvällarna. 😕 Nej, sova kanske. Upp om 6 timmar. Jasså? 😕
Neosus Postat 1 mars 2011 Trådstartare Postat 1 mars 2011 Sitter och leker lite med lite blippblopp... Your browser does not support the HTML5 audio tag Nu har jag filurat mer på denna... 😑 Ska nog banne mej göra den klar sen...nångång. ☺️
debatt Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 Nu har jag filurat mer på denna... 😑 Ska nog banne mej göra den klar sen...nångång. ☺️ Inte din genre riktigt kanske, men jag gillar när du öppnar upp reverbet sådär undan för undan. 🥰
Neosus Postat 1 mars 2011 Trådstartare Postat 1 mars 2011 Inte din genre riktigt kanske, men jag gillar när du öppnar upp reverbet sådär undan för undan. 🥰 Tanks! 😄 De e kul att leka iallafall.
debatt Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 över 300 lyssningar på en dag... GOTT! Grattis! Det är för att ni har rytmkänsla.
Micke H Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 Ha aldrig sex med en polis kvinna-Hon säger bara stopp! Inte med ett affärsbiträde-Hon säger bara, varsågod nästa! Inte med en lärarinna-Hon ger dig bara pekfingret om du gör fel! Men gärna med en inom vården, för hon säger: -Upp igen! Vi försöker en gång till!
laxlaxlax Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 Mannen sitter i tv-rummet och dricker whiskey när frun kommer in och säger: - Slutar du inte dricka nu så får du INGET på två veckor!!! Varpå hon går ut ur tv-rummet med en sur min. En stund senare kommer hon in i tv-rummet igen. Mannen smuttar fortfarande på sin whiskey. Då säger frun: - Hörde du inte vad jag sa? Mannen svarar: - Jo, visst fan gjorde jag det, men jag sitter och funderar över om det är värt att överge en 12-årig whiskey för en 40-årig mus...
laxlaxlax Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 Bodybuildern En blondin var på ett gym och iakttog en bodybuilder som tränade. - BOOM!!! sa bodybuildern, och slet av sig tröjan! - Vad är det där? frågade blondinen. - DET ÄR 70 KG DYNAMIT, BABY!!! - BOOM!!! sa bodybuildern igen, och slet av sig sina byxor!... - Vad är det där på dina ben? frågade blondinen. - DET ÄR 70 KG DYNAMIT, BABY!!! BOOM!!! sa bodybuildern åter igen, och slet av sig sina kalsonger! Då gav blondinen ifrån sig ett skri och sprang i panik ut ur gymmet. Bodybuildern sprang ikapp henne och frågade varför hon sprungit sin väg. - Jag ville inte vara i närheten av all den där dynamiten när jag såg att stubinen var så kort!!!
Micke H Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 Har köpt hard case. Nice, förutom att det står Warwick på det. Jag hatar Warwick. Ska pilla bort det.
SadamJR Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 Jag suger på hälsningsfraser. Då går det ju framåt. För några dagar sen hälsade du ju inte alls.
Recommended Posts