Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

En grej som jag har väldigt svårt att förstå mig på:

Folk som frivilligt söker in till en treårig universitetsutbildning i ett torrt akademiskt ämne som inte leder till något konkret yrke, för att sen klaga inför varann om hur tråkigt och ointressant det är, delkurs in och delkurs ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

En grej som jag har väldigt svårt att förstå mig på:

Folk som frivilligt söker in till en treårig universitetsutbildning i ett torrt akademiskt ämne som inte leder till något konkret yrke, för att sen klaga inför varann om hur tråkigt och ointressant det är, delkurs in och delkurs ut.

I feel you! Stör mig nått så förbannad på sånna jag med, har en del sådana i klassen. 😏 Syftar på de som klagar på hur tråkigt och ointressant det är.

Suck, ingen att dela sin entusiasm i ämnet med.

Förrutom en enda, som också gillar Cad jättemycket. 🥰😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Suck, ingen att dela sin entusiasm i ämnet med.

Det är sjukt segt! De som inte är ointresserade miffon utan faktiskt bryr sig om ämnet är inte alls på samma nivå som mig i förkunskaper och nörderi, så även om jag kan diskutera typ det vi håller på med just nu med dem så går det inte att dra igång diskussioner om ditt och datt små obskyra frågeställningar som jag roar mig med på fritiden.

Förrutom en enda, som också gillar Cad jättemycket. 🥰😄

Grattis! Det finns en i min klass som är lite kul att diskutera med som kan en del, men hon kommer från programmeringsbakgrund och har helt andra idéer om vad som är intressant i språket, och är dessutom lite konstig i antingen huvet eller något i närheten. Men hon visade upp sin egen syntaktiska teori "Sandra Unified Theory" för läraren och så så hon är iaf lite insatt. Skön typ men tyvärr inte samma intresseområden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...