debatt Postat 28 februari 2011 Postat 28 februari 2011 Jag ska upp med lite "skit" till vinden. Idag slängde jag kartonger till apparater, såsom scanner och skrivare. Jag brukar spara på't tills garantin gått ut. Och det har den nog nu.
debatt Postat 28 februari 2011 Postat 28 februari 2011 Tänker skänka nåt till en loppis förresten. Jag tror det i alla fall. Så man blir av med det. Smart att ta något tungt och otympligt. De hämtar.
Dingbats Postat 28 februari 2011 Postat 28 februari 2011 Hej Dingbats! Hållit dig nykter idag? Ja, idag blev jag äcklad när jag hörde några stereotypa genusvetenskapstjejer prata om rödvin.
debatt Postat 28 februari 2011 Postat 28 februari 2011 Jag drömde att jag sjöng upp för nån känd lärare och så var morsan med och korrigerade mig. Det var lite småjobbigt. Men rätt roligt. Den var i färg, widescreen och dolby surround 7.1.
Dingbats Postat 28 februari 2011 Postat 28 februari 2011 Tänker skänka nåt till en loppis förresten. Jag tror det i alla fall. Så man blir av med det. Smart att ta något tungt och otympligt. De hämtar. Då blir du en bra människa.
Dingbats Postat 28 februari 2011 Postat 28 februari 2011 Jag drömde att jag sjöng upp för nån känd lärare och så var morsan med och korrigerade mig. Det var lite småjobbigt. Men rätt roligt. Den var i färg, widescreen och dolby surround 7.1. Var det verkligare än verkligheten?
Dingbats Postat 28 februari 2011 Postat 28 februari 2011 Själv drömde jag att Chomsky var död och att det kullkastade en hel massa samhällsfunktioner.
debatt Postat 28 februari 2011 Postat 28 februari 2011 Ja, idag blev jag äcklad när jag hörde några stereotypa genusvetenskapstjejer prata om rödvin. Mouton-Rotchild 1967
debatt Postat 28 februari 2011 Postat 28 februari 2011 Var det verkligare än verkligheten? Ja, något mer. Därför vet jag inte om jag sover nu.
debatt Postat 28 februari 2011 Postat 28 februari 2011 Då blir du en bra människa. All behållning går till en skolas musikinstrumentinköp m.m. Jag var på den loppisen förra gången. Hela salar med gamla strykjärn, radioapparater, högtalare, böcker m.m. Möbler stod det en massa på gårdsplanen. Det mest intressanta var dock tavlorna i korridorerna som gick för 50-150 kr. De hade noll koll. Jag också egentligen, men... vissa verkade vara värda mer.
debatt Postat 28 februari 2011 Postat 28 februari 2011 700 kr för en konsert med en artist jag inte alls gillar på något sätt, är det värt det? Bara för att haka på och för att trummisen däremot är bra...
Dingbats Postat 28 februari 2011 Postat 28 februari 2011 700 kr för en konsert med en artist jag inte alls gillar på något sätt, är det värt det? Bara för att haka på och för att trummisen däremot är bra... Det beror på din taxerade inkomst för 2010. Det finns en länk från skatteverkets hemsida till en tjänst där man bara matar in sitt personnummer så räknar den ut sånt där åt en.
Memphis Postat 28 februari 2011 Postat 28 februari 2011 (redigerat) Kom ihåg min dröm från inatt nu. Drömde att jag träffade Pazo och Killis! 😆 De satt i en datasal på min skola och jag typ gick fram och sade typ, ni kan nog gissa vem jag är, och pazo bah, MEMPH! 😄 Redigerat 28 februari 2011 av Memphis
Memphis Postat 28 februari 2011 Postat 28 februari 2011 700 kr för en konsert med en artist jag inte alls gillar på något sätt, är det värt det? Bara för att haka på och för att trummisen däremot är bra... Jag gjorde precis det där en gång bara för att hänga me en polare som typ övertalade mig. Och just då var inte värt det. Fast hade det varit någon favorittrummis som tex. Mike Portnoy där så kanske jag gjort om det. Han ska för övrigt spela på Metaltown till sommar 😮 I hans nya band Avange Sevenfold. 😏 Vilka e rätt sopiga. 😛
Overkill Postat 28 februari 2011 Postat 28 februari 2011 kan inte någon bara koka ägg till mig jag orkar inteee
Fidden Postat 28 februari 2011 Postat 28 februari 2011 Undrar hur länge man pallar att vara utan polare egentligen.
Overkill Postat 28 februari 2011 Postat 28 februari 2011 Krämig gula, tack. 4,5 minuters koktid blir bra.
Overkill Postat 28 februari 2011 Postat 28 februari 2011 Nä. Men med "bruuuudar" menar jag väl kanske inte tjejkompisar. såatte
Recommended Posts