Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ganska ofta om det är något som skulle kunna röra mig.

Just när den som man ignorerar skriver något som denne anser rör mig är de tillfällen då jag verkligen inte använder "Visa ändå".

Postat

Strasse...

new wave

Midge Ure producent

Lustans Lakejer

Commando M Pigg

Joakim Nivre

Max Abbey

☺️

"Det svenska folket duschar i skämd leverpastej". Fy fan.

Postat

Just när den som man ignorerar skriver något som denne anser rör mig är de tillfällen då jag verkligen inte använder "Visa ändå".

Men ännu värre är besvikelsen när man hoppas att det ska stå "dingis är min nya idol" och så är det en äcklig smiley eller nåt.

Postat

Men ännu värre är besvikelsen när man hoppas att det ska stå "dingis är min nya idol" och så är det en äcklig smiley eller nåt.

Ja, men oftast brukar det väl vara någon spydig kommentar, antar jag.

Postat

Är det en av deras textrader? 😮

Ja. Mare kandre, som sedan blev en av sveriges mest uppburna författare och tog livet av sej, sjöng. Det var dock inte hon som skrev texten utan nån utpräglad prettoröv dom hade i bandet. Pretto som i pretensiös fö.

Postat

Tog en tupplur, det gör jag nästan alldrig, men nu är det skidskytte så nu gäller det att hugga i igen.

Man kanske skulle ta på sig kläderna och kontaktlinserna, tvätta håret, raka sig m.m.

😆

Postat

Tog en tupplur, det gör jag nästan alldrig, men nu är det skidskytte så nu gäller det att hugga i igen.

Jäklar, tack för det där. Hade helt glömt bort skidskyttet!

Postat (redigerat)

Kan man ignorera folk? Vilka är det ni ignorerar?

Folk som är klängiga och jobbiga.

Redigerat av Memphis
Postat

Ja. Mare kandre, som sedan blev en av sveriges mest uppburna författare och tog livet av sej, sjöng. Det var dock inte hon som skrev texten utan nån utpräglad prettoröv dom hade i bandet. Pretto som i pretensiös fö.

Men det har inte ett skit med Strasse att göra va?!

Det heter väl pretentiös, som betyder fordrande f.ö.

Motsatsen är väl menlös, slätstruken, slapp eller nåt.

Postat

VAD FAN ÄR "VISA ÄNDÅ"!?!?!

Ja höö så dåligt..... 😛

Om man valt att Ignorera någon/vissa person/er på detta Forum, så kan

man ändå klicka på "Visa ändå" i trådar där dennes inlägg kommer upp,

för att se vad denne någon skrivit.

Postat

Kontrollerade nu i min tråd om cdr-skivor med blank ovansida och det heter ordagrant: "Visa det ändå?".

Antar att det är nattvaktarn du ignorerar.

Postat

Men det har inte ett skit med Strasse att göra va?!

Det heter väl pretentiös, som betyder fordrande f.ö.

Motsatsen är väl menlös, slätstruken, slapp eller nåt.

Jo, jag stavade fel. Vanligare synonymer i de flestas ögon är nog anspråksfull, förmäten, arrogant och inbilsk.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.