Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Såg dokument inifrån om The Phone House igår förmiddag, var faktiskt rätt intressant. Idag gick det tydligen om donken också.

Såg också det. Vilken tillfällighet att The Phone House lade ner den sälj-verksamheten precis innan sändning av det avsnittet...

Postat

Radiohead skulle vara jättebra om Thom Yorke bara höll käften.

kul, det var vad min mamma sa om dig också...

eller vänta nu... 😕

Postat

Såg också det. Vilken tillfällighet att The Phone House lade ner den sälj-verksamheten precis innan sändning av det avsnittet...

Höll på att klappa till en sån där kille som skulle tvinga på mej en telefon en gång.

Postat

Memphan hade du sett dokument inifrån idag?

Det sköna när dom dissar mcdonald's är att jag inte alls känner igen mig i kritiken. Inte på något sätt alls.

Postat

Memphan hade du sett dokument inifrån idag?

Det sköna när dom dissar mcdonald's är att jag inte alls känner igen mig i kritiken. Inte på något sätt alls.

Nej, har inte sett, såg det inte på hemsidan förut men såg nu. Vad menar du då, har du jobbat på donken?

Postat

Ja precis, det är olika. Men kollar man på sånt här är det lätt att tro att det är överallt. Det är ju inte McDonald's i Västerås eller Lidl i Stockholm det pratas om, utan det är donken och lidl som gäller.

Memphan: Ja. På överby

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.