Neosus Postat 26 februari 2011 Trådstartare Postat 26 februari 2011 Jävlar va bra Loney Dear är. Helt jävla magiskt. http://player.vimeo.com/video/20373729 🥰 mmm ☺️
SadamJR Postat 26 februari 2011 Postat 26 februari 2011 Det är snart en film som heter auto focus på tv. Nån som vet om den är bra?
Neosus Postat 26 februari 2011 Trådstartare Postat 26 februari 2011 Ska kolla på den och se om det går att titta...på den. 😑
SadamJR Postat 26 februari 2011 Postat 26 februari 2011 Ska kolla på den och se om det går att titta...på den. 😑 Så kan vi ha en diskussion efteråt.
debatt Postat 26 februari 2011 Postat 26 februari 2011 Igår lär det ha varit en färgfilm från gammal tid (färglagd) i SVT om en fransk bordell. Morsan hade sett den och sa att den var jättekonstig. Det var visst en mycket känd fransk skådespelerska med i den. Undrar vad hon hette och om filmen var bra och inte bara konstig. Nån som såg den?
debatt Postat 26 februari 2011 Postat 26 februari 2011 Jag har upptäckt ett utrymme i mitt vardagsrum bakom de de dubbla dörrarna nära vattenrören som jag hade glömt av. Där ska jag sätta en bokhylla som är 40 cm bred och 20 djup ungefär.
debatt Postat 26 februari 2011 Postat 26 februari 2011 Tyvärr har den bokhylla jag kollat in bara 5 hyllplan. Med tanke på vad jag ska ha i den bokhyllan fick det gärna vara 8-10 hyllplan. Verkar inte som om man kan köpa extra sådana hyllplan. Eller jag vet inte.
debatt Postat 26 februari 2011 Postat 26 februari 2011 (redigerat) Synd att Autofocus var en biografisk film. Det är det värsta jag vet. Kan de inte komma på något eget. Vad beige... 😛 Redigerat 26 februari 2011 av debatt
Overkill Postat 26 februari 2011 Postat 26 februari 2011 Städer i Sverige där jag har varit: Göteborg Kungälv Falkenberg Mölndal Borås Uddevalla Kungsbacka Varberg Helsingborg Landskrona Mölle Boden Luleå Stockholm Eskilstuna Alingsås Örebro Västerås Falun Lidköping Skövde Skara Södertälje Härryda Öjersjö Landvetter Bastuträsk Hallsberg Jönköping Gränna Huskvarna Barnarp Hjo Boxholm Säffle Åmål Millesvik Har säkert glömt en faslig massa... 😆 vänersborg då????? ⚠️ ⚠️😕
Neosus Postat 27 februari 2011 Trådstartare Postat 27 februari 2011 Synd att Autofocus var en biografisk film. Det är det värsta jag vet. Kan de inte komma på något eget. Vad beige... 😛 Japp! Den får av mig *** av ***** möjliga Gonatt!
debatt Postat 27 februari 2011 Postat 27 februari 2011 vänersborg då????? ⚠️ ⚠️😕 venne kanske kanske inte tror inte det ska fråga va kanske fö liten
Memphis Postat 27 februari 2011 Postat 27 februari 2011 helvetes jävla skitprogram som inte vill funka, vill ju bara göra musik. 😏
Jetblack Postat 27 februari 2011 Postat 27 februari 2011 Städer i Sverige där jag har varit: Mölle Härryda Öjersjö Landvetter Bastuträsk Barnarp Boxholm Millesvik Nog för att begreppet "stad" inte har använts officiellt sedan början på 70-talet, men det där är inga städer 😮 Och Bastuträsk är några träd och en järnvägsstation mitt ute i skogen, finns inte ens en Bastu där ju.
Dingbats Postat 27 februari 2011 Postat 27 februari 2011 Jag satt i halv ångest genom en hel film igårkväll för jag hade stängt av den för den lät så mycket och var rädd att jag inte skulle få igång den igen.
Recommended Posts