Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Undrar hur vår unge experimentman Dingbats mår idag då.

Spyorna syns inte längre. Man ska dricka vatten sägs det men då blir jag bara dålig i magen och hellre huvudvärk än det.

Postat

AH MEN TJENARE! xD

En sjukt bra låt är Such great heights med The Postal Service. Tröttnar aldrig på den. Skulle vilja starta ett band som gör sån musik.

Postat

Aldrig mer säger jag bara!

Fan vad skönt att vara nykter.

Men asså, ingen tycker ju om att spy liksom, oftast dricker man ju bara lagom så man blir lite skönt dragen, det e skönast, då spyr man aldrig.

Postat

Men asså, ingen tycker ju om att spy liksom, oftast dricker man ju bara lagom så man blir lite skönt dragen, det e skönast, då spyr man aldrig.

Jag ska hädanefter experimentera med att vara nykter.

Postat

Låter bra man. Får jag föreslå nästa experiment?

www.happypancake.com

Jag är avogt inställd till artificiella lösningar på problem. Jag har inte tagit en huvudvärkstablett på tre-fyra år minst. Dejtingsajter är lite samma sak.

Postat

Jag är avogt inställd till artificiella lösningar på problem. Jag har inte tagit en huvudvärkstablett på tre-fyra år minst. Dejtingsajter är lite samma sak.

Härlig princip!

Använder du mobiltelefon?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.