Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Ser på netonnet att man kan få en 50tumstv för 6000. Kan det va ett bra köp?

E det plasmaTV eller, jag skulle undvika det isåfall fall, bilden kan brännsa fast om du glömmer en stillbild på osv. Satsa på LCD eller de nya LED.

Men jovisst, platt-tv har blivit riktigt billigt den senaste tiden, fett gött. 😄

Redigerat av Memphis
Postat

Idiot på resa, han skulle iaf inte jag vilja resa med, sjukt tråkig o bitter snubbe!

"Alla" tycks ha uppfattningar om honom. Vad var det SadamJr sa om honom nu igen?

Jag minns inte. Nåväl. Själv har jag aldrig sett det programmet, tror jag.

God natt!

Postat (redigerat)

E det plasmaTV eller, jag skulle undvika det isåfall fall, bilden kan brännsa fast om du glömmer en stillbild på osv. Satsa på LCD eller de nya LED.

Men jovisst, platt-tv har blivit riktigt billigt den senaste tiden, fett gött. 😄

Bättre med OLED-skärm! :rolleyes:

http://technytt.se/2011/02/sony-visar-upp-17-och-25-oled-tv-lanseras-i-april/

Redigerat av Pazo
Postat

There is no way that you can fuuuuuck her like I can

You're simply not that kind of man!

Cause when she's screaming no

She really wants for you to go, go, GO!

Postat

Men jag har hört att plasmatv har blivit bättre på detta. Dessutom är priset viktigt. Vill bara ha en stor tv med bra bild, behöver inga finesser. Intressant fö med tvtips av mannen utan tv.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.