Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Ser på netonnet att man kan få en 50tumstv för 6000. Kan det va ett bra köp?

E det plasmaTV eller, jag skulle undvika det isåfall fall, bilden kan brännsa fast om du glömmer en stillbild på osv. Satsa på LCD eller de nya LED.

Men jovisst, platt-tv har blivit riktigt billigt den senaste tiden, fett gött. 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Idiot på resa, han skulle iaf inte jag vilja resa med, sjukt tråkig o bitter snubbe!

"Alla" tycks ha uppfattningar om honom. Vad var det SadamJr sa om honom nu igen?

Jag minns inte. Nåväl. Själv har jag aldrig sett det programmet, tror jag.

God natt!

Link to comment
Dela på andra sajter

E det plasmaTV eller, jag skulle undvika det isåfall fall, bilden kan brännsa fast om du glömmer en stillbild på osv. Satsa på LCD eller de nya LED.

Men jovisst, platt-tv har blivit riktigt billigt den senaste tiden, fett gött. 😄

Bättre med OLED-skärm! :rolleyes:

http://technytt.se/2011/02/sony-visar-upp-17-och-25-oled-tv-lanseras-i-april/

Redigerat av Pazo
Link to comment
Dela på andra sajter

E det plasmaTV eller, jag skulle undvika det isåfall fall, bilden kan brännsa fast om du glömmer en stillbild på osv. Satsa på LCD eller de nya LED.

Men jovisst, platt-tv har blivit riktigt billigt den senaste tiden, fett gött. 😄

Men jag har hört att plasmatv har blivit bättre på detta. Dessutom är priset viktigt. Vill bara ha en stor tv med bra bild, behöver inga finesser. Intressant fö med tvtips av mannen utan tv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...