debatt Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Nu går den här serien the big bang theory på femman. Den är inte så dum. Intressant att du säger det. Den har blivit framröstad som tidernas sämsta tv-serie.
SadamJR Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Intressant att du säger det. Den har blivit framröstad som tidernas sämsta tv-serie. Såg att du skrev det, men jag har aldrig haft nån smak när det gäller tvprogram. Gå och lägg dej nu.
Dingbats Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Nu går den här serien the big bang theory på femman. Den är inte så dum. Den är det sämsta som någonsin skapats av mänsklig hand.
SadamJR Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Den är det sämsta som någonsin skapats av mänsklig hand. Varför då?
Dingbats Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Varför då? Det finns ingen substans överhuvudtaget. Samtliga roller är provocerande vidriga karikatyrer av karikatyrer av människor. Det är äckligt, motbjudande. Enklare om du bara säger vad du tycker är bra med det så säger jag hur du har fel.
SadamJR Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Det finns ingen substans överhuvudtaget. Samtliga roller är provocerande vidriga karikatyrer av karikatyrer av människor. Det är äckligt, motbjudande. Enklare om du bara säger vad du tycker är bra med det så säger jag hur du har fel. Tycker bara att det är lite småkul. Provcerad har jag då aldrig känt mej.
Dingbats Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Tycker bara att det är lite småkul. Provcerad har jag då aldrig känt mej. FEL!
Dingbats Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Värt att spara 810 kr på att köpa ett busskort jag inte får åka på egentligen och leva med risken att fastna i en kontroll, vilket händer typ aldrig?
SadamJR Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Det stämmer. Då är det väl bäst att du slutar att titta på programmet. Ska inte ta upp det igen.
SadamJR Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Värt att spara 810 kr på att köpa ett busskort jag inte får åka på egentligen och leva med risken att fastna i en kontroll, vilket händer typ aldrig? debatt händer det förmodligen hela tiden.
debatt Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 Fastnade framför en deckare. I bokform. Och tänkte på all skit som framkom i programmet med Mian Lodalen och hon den där andra saken... Och JA, kontroller i trafiken är det ju jämnt och ständigt, men inte sedan jag började köpa biljett via sms. Jag har också för vana att alltid stänga av min telefon och om de då vill kontrollera min sms-biljett så skulle de få vänta till det blir okey mottagning på den igen, vilket inte är all tid precis. Det där om smak förresten... om man gillar en film eller tv-serie som ingen annan gillar så tyder det på god smak ofta. Ofta alltså.
debatt Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 Bröt mitt Nyårslöfte idag om att lägga mig tidigt. Får skylla på att det har varit en fantastisk stenröd HELGdag.
SadamJR Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 Måste själv vända tillbaka dygnet till på måndag.
debatt Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 Jag med. I helgen ska jag se 8 fotbollsmatcher. MINST. Och höra två på radion. Kommer ägna det 16 timmar. En del överlappar. Engelska FA Cupens egentliga 3e rond. Ny dragning på söndag.
debatt Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 (redigerat) Och vad händer på måndag? Då ska jag till Sahlgrenska och KRÄVA att jag får betala en sjukhusräkning som jag fortfarande inte har fått efter 5-6 veckor. Dessutom är det match i FA-cupen på kvällen sedan, Crawley Town FC-Derby County FC. [editering: ö blev ä] Redigerat 7 januari 2011 av debatt
Dingbats Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 Inatt var jag på g med två olika tjejer, en verklig och en låtsas.
Recommended Posts