Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Den allra bästa scenen i något Pang i Bygget-avsnitt öht är med i kvällens avsnitt av Pang i Bygget!!

Det är när han hoppar som en groda och håller sig för huvudet utanför psykiatrikernas rum.

😆😄😆😄

Buskis.

Annons
Postat

Källa på det? 😕 Har inte hittat nått sånt.

Focusrite Saffire 6 USB. Har kollat runt en hel del på recensioner, forum, videos osv. Men ändå svårt.

Ska inte påstå att det gäller det där Saffire 6 usb.

Läste det om nåt annat Saffire, men det gällde nog firewire kanske??

☺️

Postat

Sen gillar jag när han klättrar på stegen utanför australiensiskan rum och särskilt när han hävdar för frun att han kollar gångjärnen i klädskåpet. Inifrån.

😆😆😆😆😄

Postat

Visst fick han en knäpp av den serien 😕...alltså John C (innan jag blir ninjad så förbereder jag en : 😱 )

Nej, men de som känner honom säger att han bara spelar sig själv, som han är i verkligheten.

Gifte sig med Polly.

Mm.

Postat

Träffade en kille idag vars kroppsspråk var exakt som en gymnasiekompis. Var lite läskigt för det var verkligen precis likadant.

Jag tycker att det är jobbigt med kroppsspråk.

Postat

Sen gillar jag när han klättrar på stegen utanför australiensiskan rum och särskilt när han hävdar för frun att han kollar gångjärnen i klädskåpet. Inifrån.

😆😆😆😆😄

Hitlerscenen är nog roligast.

Postat

Ska inte påstå att det gäller det där Saffire 6 usb.

Läste det om nåt annat Saffire, men det gällde nog firewire kanske??

☺️

Skönt me folk som har stenkoll. 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.