Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Memph. Jag har M-Audio Fast Track Ultra. Det är en utveckling av Pro-varianten.

Mikförstärkarna räcker. Jag spelar in akustisk gitarr och sång med det.

Mikar:

MXL V67G

LineAudio CM3

Sony F290

Det var otippat att i princip två st i längsta skulle råka sitta på det ljudkortet. 😛

Tack för infon! Fast funtar ändå på Focusrite-kortet istället. Lägger nog beställning på fredag.

Postat

Det var otippat att i princip två st i längsta skulle råka sitta på det ljudkortet. 😛

Tack för infon! Fast funtar ändå på Focusrite-kortet istället. Lägger nog beställning på fredag.

Bara en nackdel med Focusrite...

det tappar kontakten med datorn ibland.

Det gör aldrig M-Audios serie med usb-kort.

Postat

Vad heter det där Focusrite-kortet exakt förresten??

Jag studerade utbudet av ljudkort noga när jag skulle köpa.

😑☺️

Postat

EU verkar skeptiska mot snus. Det är väl bättre än cigg iaf tycker jag och borde lanseras som ett alternativ.

Regeringen står upp för snuset.

Postat (redigerat)

Bara en nackdel med Focusrite...

det tappar kontakten med datorn ibland.

Det gör aldrig M-Audios serie med usb-kort.

Källa på det? 😕 Har inte hittat nått sånt.

Vad heter det där Focusrite-kortet exakt förresten??

Jag studerade utbudet av ljudkort noga när jag skulle köpa.

😑☺️

Focusrite Saffire 6 USB. Har kollat runt en hel del på recensioner, forum, videos osv. Men ändå svårt.

Redigerat av Memphis
Postat

Den allra bästa scenen i något Pang i Bygget-avsnitt öht är med i kvällens avsnitt av Pang i Bygget!!

Det är när han hoppar som en groda och håller sig för huvudet utanför psykiatrikernas rum.

😆😄😆😄

Det är reklampaus just nu. Men sedan är den scenen med... i andra akten.

TV4 PLUS!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.