Memphis Postat 23 februari 2011 Dela Postat 23 februari 2011 Hupp påjkar! Har ett sånt där kort till min lapp-topp, funkar bra och inga probs med mikförstärkaren eller att den behöver extra ström. Har iofs inte provat så mkt annat. 😑 Asså. 😮 Vad har du för mik? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 februari 2011 Dela Postat 23 februari 2011 Jag har en Studio project B1 och en en sEX1 nånting. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 februari 2011 Dela Postat 23 februari 2011 Blondinen ringer pojkvännen: "Kan du hjälpa mig? Jag har ett jättepussel och vet inte hur jag ska göra" Han:"Vad ska det bli då?" Hon: "En tupp enligt bilden." Han kommer, hon visar alla bitarna och han tittar en stund:"Det går aldrig sätta ihop det här till något som liknar en tupp." Han tar hennes hand och fortsätter: "Nu tar vi en kopp kaffe och sen stoppar vi tillbaka alla cornflakes i kartongen igen. =)) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 23 februari 2011 Dela Postat 23 februari 2011 Såg att det har kommit ett gäng instruktiosfilmer för sonar som jag ska skicka efter. Hade glömt vilket jobb det är att komma in i ett nytt program. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 februari 2011 Dela Postat 23 februari 2011 Längesen jag åt cornflakes 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 23 februari 2011 Blondinen ringer pojkvännen: "Kan du hjälpa mig? Jag har ett jättepussel och vet inte hur jag ska göra" Han:"Vad ska det bli då?" Hon: "En tupp enligt bilden." Han kommer, hon visar alla bitarna och han tittar en stund:"Det går aldrig sätta ihop det här till något som liknar en tupp." Han tar hennes hand och fortsätter: "Nu tar vi en kopp kaffe och sen stoppar vi tillbaka alla cornflakes i kartongen igen. =)) hahaha ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 23 februari 2011 Dela Postat 23 februari 2011 Jag har en Studio project B1 och en en sEX1 nånting. Okej. ☺️ Fann Focusrite Saffire 6 också som verkar bra. Nu blev det svårt. 🤪 Jaja, det löser sig. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 23 februari 2011 Såg att det har kommit ett gäng instruktiosfilmer för sonar som jag ska skicka efter. Hade glömt vilket jobb det är att komma in i ett nytt program. Det går nog bra! Sonar är ändå relativt enkelt att använda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 23 februari 2011 Dela Postat 23 februari 2011 Det går nog bra! Sonar är ändå relativt enkelt att använda. Jo. Det är ju snart sommarlov oxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 februari 2011 Dela Postat 23 februari 2011 snart å snart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 23 februari 2011 Dela Postat 23 februari 2011 Man får inte dansa till låtar med högre BPM än ens BMI. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 februari 2011 Dela Postat 23 februari 2011 Ska bli mildare här på fredag... Yippiekayeyyy!!!! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 23 februari 2011 Dela Postat 23 februari 2011 (redigerat) Ska bli mildare här på fredag... Yippiekayeyyy!!!! 🥰 På fredag blir det antagligen kebabtallrik med mild sås. 🥰☺️ Redigerat 23 februari 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 februari 2011 Dela Postat 23 februari 2011 Åååååh! 😮 Fast hellre med het sås 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 23 februari 2011 Dela Postat 23 februari 2011 Nä, blir för starkt, godare med mild. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 23 februari 2011 Dela Postat 23 februari 2011 Man får inte dansa till låtar med högre BPM än ens BMI. Vad har du för bmi? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 februari 2011 Dela Postat 23 februari 2011 Nä, blir för starkt, godare med mild. 🥰 Okej tycke å smak är som baken....delad, olika snygga å hårig eller slät ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 23 februari 2011 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 23 februari 2011 Dela Postat 23 februari 2011 Vad har du för bmi? 20. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 februari 2011 Dela Postat 23 februari 2011 Snart skidVM!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 23 februari 2011 127 BPM har jag oftast. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 februari 2011 Dela Postat 23 februari 2011 Memfan å Dingbats kommer sitta som klistrade framför tvn...😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 23 februari 2011 Dela Postat 23 februari 2011 Jag knullar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 23 februari 2011 Glöm inte vallan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 februari 2011 Dela Postat 23 februari 2011 Jag knullar. Cozy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 23 februari 2011 Dela Postat 23 februari 2011 Okej tycke å smak är som baken....delad, olika snygga å hårig eller slät ☺️ 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 23 februari 2011 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 23 februari 2011 Dela Postat 23 februari 2011 Man får inte dansa till låtar med högre BPM än ens BMI. Om ens BMI är högre än låtens BPM, låter vettigare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 23 februari 2011 Dela Postat 23 februari 2011 Memph. Jag har M-Audio Fast Track Ultra. Det är en utveckling av Pro-varianten. Mikförstärkarna räcker. Jag spelar in akustisk gitarr och sång med det. Mikar: MXL V67G LineAudio CM3 Sony F290 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 23 februari 2011 Dela Postat 23 februari 2011 hej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts