Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1

Neosus

Recommended Posts

Hupp påjkar!

Har ett sånt där kort till min lapp-topp, funkar bra och inga probs med mikförstärkaren eller att den behöver extra ström. Har iofs inte provat så mkt annat. 😑

Asså. 😮 Vad har du för mik?

Dela på andra sajter

Annons

Blondinen ringer pojkvännen: "Kan du hjälpa mig? Jag har ett jättepussel och vet inte hur jag ska göra" Han:"Vad ska det bli då?" Hon: "En tupp enligt bilden." Han kommer, hon visar alla bitarna och han tittar en stund:"Det går aldrig sätta ihop det här till något som liknar en tupp." Han tar hennes hand och fortsätter: "Nu tar vi en kopp kaffe och sen stoppar vi tillbaka alla cornflakes i kartongen igen. =))

Dela på andra sajter

Blondinen ringer pojkvännen: "Kan du hjälpa mig? Jag har ett jättepussel och vet inte hur jag ska göra" Han:"Vad ska det bli då?" Hon: "En tupp enligt bilden." Han kommer, hon visar alla bitarna och han tittar en stund:"Det går aldrig sätta ihop det här till något som liknar en tupp." Han tar hennes hand och fortsätter: "Nu tar vi en kopp kaffe och sen stoppar vi tillbaka alla cornflakes i kartongen igen. =))

hahaha ☺️

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.