Dingbats Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Då vore man nästan en hund. En stavelse precis som voff. Fast hundarna verkar ju "klara sig" med det. Voffingar kan säga mycket mer än bara "voff". "Vaff", "moff", "jiiii" osv.
debatt Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Voffingar kan säga mycket mer än bara "voff". "Vaff", "moff", "jiiii" osv. Inte de två hundar jag träffade i julas. Och de sa det bara efter uppmaning dessutom.
Dingbats Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Inte de två hundar jag träffade i julas. Och de sa det bara efter uppmaning dessutom. De var väl nervösa. Inte varje dag man får främmande.
debatt Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 HEJ ALLIHOPA Överge inte låt nummer 1 nu. Låt den bli bonustrack på din cd-single.
Fidden Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Överge inte låt nummer 1 nu. Låt den bli bonustrack på din cd-single. HAR KOMMIT PÅ ATT DEN DÄR LÅTEN JAG GJORDE IDAG LÅTER LITE SOM FOLKMUSIK. DET ÄR LITE SCARY.
debatt Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 De var väl nervösa. Inte varje dag man får främmande. Ja, kanske lite. På morgonen när jag vaknade så undrade jag hur hela min marinblå sovdress kunde vara helt översållad med hundhår. Det hade ju inte varit någon hund i mitt sovrum. Det hade ALDRIG varit någon hund därinne, för det var ett nybyggt rum på övervåningen. Men då fick jag efter många om och men reda på att båda dessa fullvuxna stora hundar slickat mig i ansiktet som tokiga på morgonkvisten. Helt utan att jag hade märkt det... och vaknat. Fortfarande vet jag inte hur jag ska få väck alla hundhår från kläderna. 😕
Fidden Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 eller vänta, jag hade nog bara kommit åt capslock.
debatt Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 HAR KOMMIT PÅ ATT DEN DÄR LÅTEN JAG GJORDE IDAG LÅTER LITE SOM FOLKMUSIK. DET ÄR LITE SCARY. Skräck
Dingbats Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 HAR KOMMIT PÅ ATT DEN DÄR LÅTEN JAG GJORDE IDAG LÅTER LITE SOM FOLKMUSIK. DET ÄR LITE SCARY. Det är jättebra. Menar du den du postade? Det är lögn.
Fidden Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 nej, dagis är alldeles för skör. den måste ha legat i åtminstone 10 dagar innan den håller att gå på tycker jag. i sådär -10 grader. veckois är tveksam, men månadsis är säker.
Neosus Postat 6 januari 2011 Trådstartare Postat 6 januari 2011 HAR KOMMIT PÅ ATT DEN DÄR LÅTEN JAG GJORDE IDAG LÅTER LITE SOM FOLKMUSIK. DET ÄR LITE SCARY. Jag skulle nog hellre säga att det är pop/country
debatt Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Symfonirock Heavy metal 70-tals Hårdrock Swamp rock 60-talsrock 50-talsrock Country&Western Blues Funk Sångsolister Klassisk musik Jazz - solo o mindre grupper Rag, dixieland, storbandsjazz Punk rock Synth rock Progg rock Space rock Reggae Rockabilly Fusionsjazz Experimentell musik Psykedelia rock Etno Ambient musik, Avantgarde Dansband, svensk folkmusik, rap, opera, musikal, house, hiphop, trance, techno Studio Forums nya indelning, enligt Oldsberg 😛
debatt Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Ingen "övrigt"? Nej, men han försökte få med sina egna sånginsatser under "övrigt". Det nedröstades dock fullständigt. Han kan ju inte ta en enda ton den skallige mannen. Hade Olsberg däremot fått bestämma hade det sett annorlunda ut.
debatt Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Overkill, du ska inte vara ledsen för att jag går om dig i NHL-et nu...
Neosus Postat 6 januari 2011 Trådstartare Postat 6 januari 2011 ...eller ja va hettere... ja.. jo.... nä....... jo.
Pazo Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Killis verkar inte trivas i vänersborg 😮 Han har varit fett arg å dryg på msn sen han kom dit 😮
Overkill Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Killis verkar inte trivas i vänersborg 😮 Han har varit fett arg å dryg på msn sen han kom dit 😮 Men det är ju du som jämt är seg så man får säga allting miljarder gånger innan du fattar. sepénylle
SadamJR Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Ingen "övrigt"? Själv ska jag slå mej på minimalism. Det ligger inte så långt från det jag gör nu.
Dingbats Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Själv ska jag slå mej på minimalism. Det ligger inte så långt från det jag gör nu. Skriv ut några notblad och skriv titel överst bara.
SadamJR Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Nu går den här serien the big bang theory på femman. Den är inte så dum.
Recommended Posts