Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Kan ju iofs göra så att jag köper litteraturen tidigare och läser in den kursen på egen hand i sommar så är det bara att gå dit och göra labbarna och tentan sen när jag egentligen läser kursen. 😐 WACKO 🤪

Involverade detta korta inlägg någon fråga?

Jag tycker inte att du ska låta företaget hindra dig från att ta en master.

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter som härlig lingvistisk erotik. 😄

Fan va gött att man inte läser sånt. Det enda jag skulle kunna läsa förutom Maskinteknik är typ Webbdesign/programmering och musik.

Nationalekonomi

Marknadsföring

Litterär gestaltning

Musik vill jag inte läsa...

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Involverade detta korta inlägg någon fråga?

Jag tycker inte att du ska låta företaget hindra dig från att ta en master.

Nej, det innehöll ingen fråga. 😛 var mest en idé jag kom på.

De skulle inte hindra mig utan jag menar om jag får en anställning som maskinkonstruktör så har jag nått mitt drömmål och behöver då inte läsa master.

Samtidigt vore det roligt att göra det. Få mer kunskap, lära känna nya människor, kan vara "ungdom" ett tag till etc.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, det innehöll ingen fråga. 😛 var mest en idé jag kom på.

De skulle inte hindra mig utan jag menar om jag får en anställning som maskinkonstruktör så har jag nått mitt drömmål och behöver då inte läsa master.

Samtidigt vore det roligt att göra det. Få mer kunskap, lära känna nya människor, kan vara "ungdom" ett tag till etc.

Jo, men inom ett par år från det att du börjat på det sketföretaget så går det i konkurs och då ligger du där utan master.

Och då kan man inte vara undergiven.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, men inom ett par år från det att du börjat på det sketföretaget så går det i konkurs och då ligger du där utan master.

Och då kan man inte vara undergiven.

😛 Du har en liten poäng, visst har man lite större chans till arbete om man är Civilingenjör men har man några års erfarenhet i branschen så är det inga större problem att få arbete.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...