Memphis Postat 21 februari 2011 Dela Postat 21 februari 2011 Det här är så viktiga saker att du borde öppna en alldeles egen tråd för dej själv. hähä 😛 Du är rolig du Saddam. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 februari 2011 Dela Postat 21 februari 2011 Det är bara debatt som gör sånt. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 februari 2011 Dela Postat 21 februari 2011 Alla mina försök till att bli bred har slutat med att jag har gett upp och smalnat av ännu mer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 februari 2011 Dela Postat 21 februari 2011 Alla mina försök till att bli bred har slutat med att jag har gett upp och smalnat av ännu mer. Vad är det du har försökt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 februari 2011 Dela Postat 21 februari 2011 Du får äta mer och lägga på dig helt enkelt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 februari 2011 Dela Postat 21 februari 2011 Vad är det du har försökt? Försökt läsa tekniskt basår för att få någon slags grund till jobbgrejer, resulterade i att jag valde lingvistik istället som i princip bara kan sluta med att man blir lärare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 februari 2011 Dela Postat 21 februari 2011 Kan ju iofs göra så att jag köper litteraturen tidigare och läser in den kursen på egen hand i sommar så är det bara att gå dit och göra labbarna och tentan sen när jag egentligen läser kursen. 😐 WACKO 🤪 Involverade detta korta inlägg någon fråga? Jag tycker inte att du ska låta företaget hindra dig från att ta en master. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 februari 2011 Dela Postat 21 februari 2011 Låter som härlig lingvistisk erotik. 😄 Fan va gött att man inte läser sånt. Det enda jag skulle kunna läsa förutom Maskinteknik är typ Webbdesign/programmering och musik. Nationalekonomi Marknadsföring Litterär gestaltning Musik vill jag inte läsa... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 februari 2011 Dela Postat 21 februari 2011 (redigerat) Involverade detta korta inlägg någon fråga? Jag tycker inte att du ska låta företaget hindra dig från att ta en master. Nej, det innehöll ingen fråga. 😛 var mest en idé jag kom på. De skulle inte hindra mig utan jag menar om jag får en anställning som maskinkonstruktör så har jag nått mitt drömmål och behöver då inte läsa master. Samtidigt vore det roligt att göra det. Få mer kunskap, lära känna nya människor, kan vara "ungdom" ett tag till etc. Redigerat 21 februari 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 februari 2011 Dela Postat 21 februari 2011 Vilken massa skit alla här verkar hålla på med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 februari 2011 Dela Postat 21 februari 2011 Men även Psykologi och Medicin är bra. Juridik likaså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 februari 2011 Dela Postat 21 februari 2011 Försökt läsa tekniskt basår för att få någon slags grund till jobbgrejer, resulterade i att jag valde lingvistik istället som i princip bara kan sluta med att man blir lärare. Har du nån nytta av basåret? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 februari 2011 Dela Postat 21 februari 2011 (redigerat) Nej, det innehöll ingen fråga. 😛 var mest en idé jag kom på. De skulle inte hindra mig utan jag menar om jag får en anställning som maskinkonstruktör så har jag nått mitt drömmål och behöver då inte läsa master. Samtidigt vore det roligt att göra det. Få mer kunskap, lära känna nya människor, kan vara "ungdom" ett tag till etc. Jo, men inom ett par år från det att du börjat på det sketföretaget så går det i konkurs och då ligger du där utan master. Och då kan man inte vara undergiven. Redigerat 21 februari 2011 av debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 februari 2011 Dela Postat 21 februari 2011 Har du nån nytta av basåret? Nej, har glömt allt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 februari 2011 Dela Postat 21 februari 2011 Nej, har glömt allt. Kunde du inte åtminstone ha försökt överraska oss...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 februari 2011 Dela Postat 21 februari 2011 (redigerat) Jo, men inom ett par år från det att du börjat på det sketföretaget så går det i konkurs och då ligger du där utan master. Och då kan man inte vara undergiven. 😛 Du har en liten poäng, visst har man lite större chans till arbete om man är Civilingenjör men har man några års erfarenhet i branschen så är det inga större problem att få arbete. Redigerat 21 februari 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 februari 2011 Dela Postat 21 februari 2011 Så du blir Högskoleingenjör? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 februari 2011 Dela Postat 21 februari 2011 Yep. Trodde det redan var klargjort här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 februari 2011 Dela Postat 21 februari 2011 Yep. Trodde det redan var klargjort här. Ja, just det. Det är bara jag som vill få dig att ändra dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 februari 2011 Dela Postat 21 februari 2011 Jag har ätit fiskgratäng jag blev bjuden på nyss. Gôtt! Nu äter jag nån bakad kaka med chokladfyllning, intressant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 februari 2011 Dela Postat 21 februari 2011 Ja, just det. Det är bara jag som vill få dig att ändra dig. 😄 Men blir kanske Civil ,vet inte än. Time will tell. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 februari 2011 Dela Postat 21 februari 2011 gõtt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 februari 2011 Dela Postat 21 februari 2011 Jag har ätit fiskgratäng jag blev bjuden på nyss. Gôtt! Nu äter jag nån bakad kaka med chokladfyllning, intressant. Nemän va gott! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 februari 2011 Dela Postat 21 februari 2011 Så du blir Högskoleingenjör? Är det det som kallades epaingenjör förr i världen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 februari 2011 Dela Postat 21 februari 2011 Nej, det var väl om man läst till ingenjör på Hermods? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 februari 2011 Dela Postat 21 februari 2011 Är det det som kallades epaingenjör förr i världen? Det hoppas jag verkligen inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 februari 2011 Dela Postat 21 februari 2011 Nej, det var väl om man läst till ingenjör på Hermods? Det kanhända. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 februari 2011 Dela Postat 21 februari 2011 Ah men tjenare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 februari 2011 Dela Postat 21 februari 2011 Tja fan! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 februari 2011 Dela Postat 21 februari 2011 Jag hälsar aldrig på folk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts