Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Vad snopen jag blev, insåg precis att det är den gamla forumfavoriten John Barry som komponerat "Enfants du monde" av Lââm, en låt jag alltid gillat. Fattade inte att det var en cover på temat från "Snobbar som jobbar". Tänk vad man lär sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är inte gitarrist, så jag vet inte skillnaden. Såg att de såg lite olika ut där.

Vilken av dem rockar hårdast, den som har Floyd Rose-stall eller den som inte har?

Ingen "rockar" väl hårdast. Floyd Rose tillåter dig att svaja loss som en idiot på stallet och skapa coola sound på det viset. Jag körde ett tag med det, men gick för några år över till helt utan svajarm. Jag använder det inte alls lixom.

Link to comment
Dela på andra sajter

det enda jag hade hemma var en burk av kung markattas tahini med salt, så där satt jag och käkade direkt ur burken.

tur att det är näringsriktigt. tur att jag har konstig smak och tycker att det är gott.

Näringsvärde per 100g

Energi: 2571 kJ / 614 kcal

Kolhydrater: 8,5 g

Protein: 23,6 g

Fett: 52,6 g

Link to comment
Dela på andra sajter

det enda jag hade hemma var en burk av kung markattas tahini med salt, så där satt jag och käkade direkt ur burken.

tur att det är näringsriktigt. tur att jag har konstig smak och tycker att det är gott.

Näringsvärde per 100g

Energi: 2571 kJ / 614 kcal

Kolhydrater: 8,5 g

Protein: 23,6 g

Fett: 52,6 g

Ja men så är du ju konstig oxå

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

AHAHAHAHAHAHAHAHAHH

HAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHA

HAHH

hehe

hih

... jag däremot är en helt normal människa.

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...