Dingbats Postat 19 februari 2011 Postat 19 februari 2011 Skriver ni mycket uppsatser och sånt? Har inte fått det intrycket.
Dingbats Postat 19 februari 2011 Postat 19 februari 2011 Ja man kanske skulle byta bana och börja plugga müsli istället.
Dingbats Postat 19 februari 2011 Postat 19 februari 2011 Vill ni lyssna på ordentliga fasfel kan ni kolla in Let's Build a Roof av Lake. Särskilt låtarna Remote Control Cars och Christmas Island är sjukt fasiga, man hör det tydligt i stereo också (i högtalare).
slejnard Postat 19 februari 2011 Postat 19 februari 2011 Kappsoven. Vaknade 11:30 skönt utvilad. Loggan! 😮 Kaffehh! 😮
Memphis Postat 19 februari 2011 Postat 19 februari 2011 (redigerat) Intressant att det sker precis samma sak i fler länder i arabvärlden som nyss skett i Egypten. Tex Libyen. Folket förbereder stora protester via internet -> Samlas på gatorn -> Polisen går till attack och många skjuts -> Regeringen blockar internet, tv för att försöka återhålla kontrollen Så vad som väntar är antagligen: Protester forsätter tills några hundra har dött i kravallerna -> världens ledare börjar kritisera deras regim -> Polisstyrkorna blir delvis överbemannade och ger upp. Efter några veckors massiva protester så får folket sin vilja igenom, men det beror ju helt på vilken sida militären ställer sig på. Redigerat 19 februari 2011 av Memphis
Overkill Postat 19 februari 2011 Postat 19 februari 2011 Du har inte läst D väl? Nja men vi har haft derivering som man läser i matte D i nekkursen. Plus att jag håller på med förberedande matte också (dvs D och E) fast aldrig orkar göra klart.
Dingbats Postat 19 februari 2011 Postat 19 februari 2011 Nja men vi har haft derivering som man läser i matte D i nekkursen. Plus att jag håller på med förberedande matte också (dvs D och E) fast aldrig orkar göra klart. Är det kul?
Overkill Postat 19 februari 2011 Postat 19 februari 2011 Är det kul? Ja det är det väl. När man förstår i alla fall. Skriver inga "uppsatser" i nek, nej (vi kallar bara B- och C-uppsatser för uppsatser, annars är det PM eller inlämningsuppgift). Skrev ett PM i Nek A, inga i B-kursen. Däremot är det massa labbrapporter i statistiken.
Dingbats Postat 19 februari 2011 Postat 19 februari 2011 Ser ändå rätt fram emot att skriva kandidatuppsats.
Jetblack Postat 19 februari 2011 Postat 19 februari 2011 Jag gillade inte matte C, det var det enda ämnet som jag bara hade G i, mummel mummel... (Men med tanke på hur nära jag var att få IG så är jag rätt nöjd ändå.)
SadamJR Postat 19 februari 2011 Postat 19 februari 2011 Jag klarade matte b med nöd och näppe, men jag är helt ointresserad. Var tvungen att ha behörigheten.
Pazo Postat 19 februari 2011 Postat 19 februari 2011 Jag lästa all matte man kan läsa i gymnasiet typ.
Dingbats Postat 19 februari 2011 Postat 19 februari 2011 Det hörs ju på namnet att den inte gör mycket väsen av sig.
Micke H Postat 19 februari 2011 Postat 19 februari 2011 Vi kollade på den här serien igår, det är verkligen något av det roligaste jag sett på YouTube. 😄 :D 😄
Memphis Postat 19 februari 2011 Postat 19 februari 2011 (redigerat) Fick lite ryck och gjorde en indie-pop-electro-låt alá Two door Cinema Club. 😄 Your browser does not support the HTML5 audio tag 😕 Redigerat 19 februari 2011 av Memphis
Jetblack Postat 19 februari 2011 Postat 19 februari 2011 (redigerat) "Sjung halleluja och prisa gud" av Orup måste väl vara det vidrigaste som släppts på skiva i svensk musikhistoria? I hård konkurrens med "Unga hjärtan", "Hon var en indiedrottning ifrån Vänersborg", "Född i november" och "Jag måste skynda mig på" ... av Orup! Vad sjutton har hänt, karln gjorde ju faktiskt riktigt bra låtar fram till typ mitten av 90-talet... Edit: glömde ju den vidrigaste av dem alla: "Ny radio"... Redigerat 19 februari 2011 av Jetblack
SadamJR Postat 19 februari 2011 Postat 19 februari 2011 Fick lite ryck och gjorde en indie-pop-electro-låt alá Two door Cinema Club. 😄 Your browser does not support the HTML5 audio tag 😕 Låter väldigt bra, men jag sitter och väntar på låten, men vad vet jag.
Recommended Posts