Memphis Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Varför säger eller skriver absolut INGEN människa HONOM nuförtiden?? 😐 Jag gör det. Hade en tjejpolare förr som alltid rättade mig när jag sade fel så nu sitter det i ryggmärgen. 😛 Hon pluggar till lärare. xD
Dingbats Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Jag gör det. Hade en tjejpolare förr som alltid rättade mig när jag sade fel så nu sitter det i ryggmärgen. 😛 Hon pluggar till lärare. Hon kommer bli en djävulsk petimäter till lärare. Inte svenska hoppas jag?
debatt Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Jag gör det. Hade en tjejpolare förr som alltid rättade mig när jag sade fel så nu sitter det i ryggmärgen. 😛 Hon pluggar till lärare. xD Det är nog den viktigaste egenskapen hos en tjej.
Memphis Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Hon kommer bli en djävulsk petimäter till lärare. Inte svenska hoppas jag? Nä, Engelska.
debatt Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Det är nog den viktigaste egenskapen hos en tjej. Det är nog den viktigaste egenskapen hos en tjej.
debatt Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Det är nog den viktigaste egenskapen hos en tjej. Det är nog den viktigaste egenskapen hos en tjej. Det är nog den viktigaste egenskapen hos en tjej. Det är nog den viktigaste egenskapen hos en tjej.
Dingbats Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Det är nog den viktigaste egenskapen hos en tjej. Det är nog den viktigaste egenskapen hos en tjej. Det är nog den viktigaste egenskapen hos en tjej.
Dingbats Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Det är nog den viktigaste egenskapen hos en tjej. Det är nog den viktigaste egenskapen hos en tjej.
Neosus Postat 6 januari 2011 Trådstartare Postat 6 januari 2011 (redigerat) Det är nog... det. ☺️ Eeehhhh ninja, Redigerat 6 januari 2011 av Neosus
debatt Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Det är nog... det. ☺️ Eeehhhh ninja, Vadå? Den viktigaste egenskapen hos en tjej?
debatt Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Jag TYCKER att det är den viktigaste egenskapen hos en tjej att hon kan rätta Memphis så att jag slipper det om vi träffas.
Neosus Postat 6 januari 2011 Trådstartare Postat 6 januari 2011 Det är nog den viktigaste egenskapen hos en tjej.
Memphis Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Jag TYCKER att det är den viktigaste egenskapen hos en tjej att hon kan rätta Memphis så att jag slipper det om vi träffas. mäh 😛
Dingbats Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Märkte att jag hade nåt brunt på höger underarm. En gång hade jag något brunt på lillfingret efter jag hade varit på toa.
Fidden Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Pazo svarar inte på msn ju! Har spammat honom som tusan. xD Varför säger eller skriver absolut INGEN människa HONOM nuförtiden?? 😐 Vilken art tillhör memphis?
debatt Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 förstatliga elen säger jag bara Vad tråkigt det vore om det var det enda man kunde säga.
Dingbats Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Vad tråkigt det vore om det var det enda man kunde säga. Ännu tråkigare om det var "sand"
debatt Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Vilken art tillhör memphis? Homo Chalmeristus Såna som föds med hatt.
debatt Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Ännu tråkigare om det var "sand" Då vore man nästan en hund. En stavelse precis som voff. Fast hundarna verkar ju "klara sig" med det.
Recommended Posts