Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Gjorde en remix ikväll som jag tror blev rätt bra. Men det är lite jobbigt för jag tycker alltid allt man gör låter bra när man gör det och sedan när man har sovit så är det rätt ofta det kanske inte var så fett som man trodde...

Skruva bara upp volymen lite så blir det fett.

Link to comment
Dela på andra sajter

Såhär låter det nu i alla fall.

http://dl.dropbox.com/u/1553236/azingele.mp3

Sången är fel i början och sen är lite nivåer och panorering inte riktigt optimalt heller... Plus att pazo säkert kommer hata det mesta ändå. Och så är det jättelång tystnad i slutet av någon anledning. såatte

Fett Killis! 😄 :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Polaren kom med sin flickvän. Blev hemmakväll och dricka bärs. Var väldigt trevligt. ☺️

Har tagit 3 öl typ, är sådär gött smålullig bara. ☺️

edit: Såatteh. ☺️

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Såhär låter det nu i alla fall.

http://dl.dropbox.com/u/1553236/azingele.mp3

Sången är fel i början och sen är lite nivåer och panorering inte riktigt optimalt heller... Plus att pazo säkert kommer hata det mesta ändå. Och så är det jättelång tystnad i slutet av någon anledning. såatte

Vem är det som sjunger? Sången låter lite låg för min del, men vad vet jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej. Det är väl tydligt att personen som gjorde det, är inte riktigt säker på vad, är en knäppgök som fick alldeles för många chanser att hänga kvar här. Om det nu är af vi talar om.

Fine! Ärligt! Fine! Men varför kände du då att du behövde äckla dig över mig och mitt inlägg om "MBBAD"?

Link to comment
Dela på andra sajter

Såhär låter det nu i alla fall.

Sången är fel i början och sen är lite nivåer och panorering inte riktigt optimalt heller... Plus att pazo säkert kommer hata det mesta ändå. Och så är det jättelång tystnad i slutet av någon anledning. såatte

Är det så man måste uttrycka sig för att inte kallas pretentiös?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fine! Ärligt! Fine! Men varför kände du då att du behövde äckla dig över mig och mitt inlägg om "MBBAD"?

Det är möjligt att det som har hänt, vad det nu är, var allvarligare än vad jag insåg. När det gäller vad jag skrev så är det inte grövre än dina dagliga förlöpningar. Jag gillar dig helt enkelt inte, men ska försöka avhålla mig från liknande saker i fortsättningen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Va???

Jag får inte datorbilden att hamna på tv-n... skulle testa det och koplade röd o vit audio ut från hörlur till tv-n och sedan s-vhs till gul in tv-n. På tv-n är det Skrivbordsbilden, men inte det som jag spelar upp, t.ex. You Tube.

???

Link to comment
Dela på andra sajter

Va???

Jag får inte datorbilden att hamna på tv-n... skulle testa det och koplade röd o vit audio ut från hörlur till tv-n och sedan s-vhs till gul in tv-n. På tv-n är det Skrivbordsbilden, men inte det som jag spelar upp, t.ex. You Tube.

???

Du får dra över fönstret med musen bara. Förminska fönstret till webbläsaren, dra fönstret utanför din datorskärm, åt höger eller vänster, så bör den dyka på upp tv-skärmen.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...