Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag photoshoppade in Pernillas huvud på ovanstående bild och la på Facebook. Nu inväntar jag döden.

😄

Det var den relationen det...

Annons
Postat

Utbudet på arbetskraft är elastiskt men inte oändligt elastiskt och efterfrågan på arbetskraft är elastisk men inte oändligt elastisk.

Nej, det finns inget som är oändligt.

Postat

Åka skidor/snowboard är väl det enda man gör i Norge. Trysil e ju fett nice, varit där på ggr.

Jag var i Kristiansand en gång. För att tippa.

😛

Postat

Ska äta amerikansk brunch imorgon. Den har amerikanska pannkakor med lönnsirap, ägg och bacon, bagels, brownies, cheesecakes, kakor och massa annat. Lär bli gott. Lätt värt 80 kr.

feta amerikaner... 😛

Postat

Den storbystade kvinnan och den blyge mannen dansade. Plötsligt slet kvinnan fram ena bröstet och frågade:

- Är det punktering på den här?

- Nej, svarade mannen och rodnade....

Då tog hon fram andra bröstet och frågade:

- Är det punka på denna då?

..................- Nej, inte vad jag kan se, sa den rodnande mannen.

- Ta då för fan bort domkraften från mitt skrev!!!

😄

Postat

Den storbystade kvinnan och den blyge mannen dansade. Plötsligt slet kvinnan fram ena bröstet och frågade:

- Är det punktering på den här?

- Nej, svarade mannen och rodnade....

Då tog hon fram andra bröstet och frågade:

- Är det punka på denna då?

..................- Nej, inte vad jag kan se, sa den rodnande mannen.

- Ta då för fan bort domkraften från mitt skrev!!!

😄

Varför sa hon den och denna? 😕

Postat

Vilka gouremeter och gormander ni är.

Själv ska jag äta 1-kronas spaghetti

med bluff-köttfärssås, som mest innehåller

gamla rötna tomater, enligt innehållsdeklarationen

från Lidl. Kranvatten till. Fesljummet, för

huset har problem med värme och vatten här nu,

när det kylnat till utomhus. Så det lär väl ingå

en och annan bakterie. Är det vitaminer i dem?

😆

Postat

Varför sa hon den och denna? 😕

Nu ska du inte vara elak för att hennes svenska var lite rostig efter alla år utomlands

Postat

Som tusiken! Ska slänga några blickar mot min tullamore dew

Den är inte så dum att förgylla fredagen med. Ta en extra blick du.

Postat

Är sjukt osugen på att festa idag. Så messade en gymnasiepolare som är på besök i götet och frågade om jag ville med ut, då blev jag lite sugen och sade att jag gärna hängde med.

Men så frågade jag vilka som skulle med och så sade han sin syrra och hennes tjejliga. Mäh, dom e jobbiga, liksom skrikiga och inte min typ, så liksom, sade sen att jag skulle suga på saken. xD

Nä men guud alltså, fett jobbigt med fjortisar. Dom är helt mobbade, orka festa med såna ;P

Själv funderar jag på att spela Wii ikväll.

Postat (redigerat)

Nä men guud alltså, fett jobbigt med fjortisar. Dom är helt mobbade, orka festa med såna ;P

Själv funderar jag på att spela Wii ikväll.

hehe, ja precis. 😄 Men jag messade honom nu och sade att jag inte kände för att festa me hans syrra o tjejliga och han förstod. 😛 Så nu kommer han hem te mig så går vi till pub o tar en öl bara. Fett najs.

Sanning varar längst som de säger.

Redigerat av Memphis
Postat

Ska äta amerikansk brunch imorgon. Den har amerikanska pannkakor med lönnsirap, ägg och bacon, bagels, brownies, cheesecakes, kakor och massa annat. Lär bli gott. Lätt värt 80 kr.

No steak? Låter mer som en ordinär amerikansk frukost.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.