Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Musikåret har börjat sjukt bra egentligen...

Those dancing days, veronica maggio, glasvegas, ljusår, mogwai, pj harvey... och imorgon släpper radiohead sin skiva digitalt. JJ har släppt nåt också va? finns inte på spottan dock, men låten jag hörde på radion var najs.

Var ska detta sluta?

Those Dancing Days nya var nästan lika dålig som den förra. Det enda bra de gjort var debut-EP:n. De gör sig inte med "snygg" produktion heller.

Panda Bear & Battles ser jag fram emot.

Link to comment
Dela på andra sajter

Those Dancing Days nya var nästan lika dålig som den förra. Det enda bra de gjort var debut-EP:n. De gör sig inte med "snygg" produktion heller.

Panda Bear & Battles ser jag fram emot.

jag gillade inte första singeln från nya skivan så mycket, men den andra är ju skitbra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var där en gång när jag var liten när pappa hade spelning där. Var väl över en natt bara. Men vad ska man göra i Norge? Som Sverige fast dyrare bara.

Åka skidor/snowboard är väl det enda man gör i Norge. Trysil e ju fett nice, varit där på ggr.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Fredag idag. Blir det något livat ikväll?

Är sjukt osugen på att festa idag. Så messade en gymnasiepolare som är på besök i götet och frågade om jag ville med ut, då blev jag lite sugen och sade att jag gärna hängde med.

Men så frågade jag vilka som skulle med och så sade han sin syrra och hennes tjejliga. Mäh, dom e jobbiga, liksom skrikiga och inte min typ, så liksom, sade sen att jag skulle suga på saken. xD

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Utbudet på arbetskraft är elastiskt men inte oändligt elastiskt och efterfrågan på arbetskraft är elastisk men inte oändligt elastisk.

Detsamma gäller din mammas blygdläppar.

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Är sjukt osugen på att festa idag. Så messade en gymnasiepolare som är på besök i götet och frågade om jag ville med ut, då blev jag lite sugen och sade att jag gärna hängde med.

Men så frågade jag vilka som skulle med och så sade han sin syrra och hennes tjejliga. Mäh, dom e jobbiga, liksom skrikiga och inte min typ, så liksom, sade sen att jag skulle suga på saken. xD

Det låter upphetsande

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...