Dingbats Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 Musikåret har börjat sjukt bra egentligen... Those dancing days, veronica maggio, glasvegas, ljusår, mogwai, pj harvey... och imorgon släpper radiohead sin skiva digitalt. JJ har släppt nåt också va? finns inte på spottan dock, men låten jag hörde på radion var najs. Var ska detta sluta? Those Dancing Days nya var nästan lika dålig som den förra. Det enda bra de gjort var debut-EP:n. De gör sig inte med "snygg" produktion heller. Panda Bear & Battles ser jag fram emot.
Fidden Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 Those Dancing Days nya var nästan lika dålig som den förra. Det enda bra de gjort var debut-EP:n. De gör sig inte med "snygg" produktion heller. Panda Bear & Battles ser jag fram emot. jag gillade inte första singeln från nya skivan så mycket, men den andra är ju skitbra.
Overkill Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 Death cab, Major Lazer och Buraka som sistema ska alla släppa skivor i år så det kommer bli najs. French Fries och Savage Skulls EP:s är grymma. Lyssnade på james blake som alla tjatar så mycket om förut, var väl helt ok.
Dingbats Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 Det känns ju sådär att skriva saker i en uppsats som man vet är tveksamma eller rentav väldigt dumma sätt att se på saken bara för att göra det enkelt för sig, men vafan liksom.
Neosus Postat 18 februari 2011 Trådstartare Postat 18 februari 2011 Uppsats. Den hamnar ibland i naveln. HUr skriver du dina uppsatser? 😕
Fidden Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 HUr skriver du dina uppsatser? 😕 jag kan skriva när jag pissar i snön, men har aldrig provat att skriva med statsen. Verkar sjukt svårt, man har liksom begränsad flexibilitet på nåt sätt.
Dingbats Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 HUr skriver du dina uppsatser? 😕 Med en jävligt styv penna med vitt bläck skulle jag tro.
Neosus Postat 18 februari 2011 Trådstartare Postat 18 februari 2011 DAX ATT LAGA MAT FÖRHELVETTE!!! 😠
Overkill Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 Utbudet på arbetskraft är elastiskt men inte oändligt elastiskt och efterfrågan på arbetskraft är elastisk men inte oändligt elastisk.
Memphis Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 (redigerat) Jag var där en gång när jag var liten när pappa hade spelning där. Var väl över en natt bara. Men vad ska man göra i Norge? Som Sverige fast dyrare bara. Åka skidor/snowboard är väl det enda man gör i Norge. Trysil e ju fett nice, varit där på ggr. Redigerat 18 februari 2011 av Memphis
Memphis Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 (redigerat) Fredag idag. Blir det något livat ikväll? Är sjukt osugen på att festa idag. Så messade en gymnasiepolare som är på besök i götet och frågade om jag ville med ut, då blev jag lite sugen och sade att jag gärna hängde med. Men så frågade jag vilka som skulle med och så sade han sin syrra och hennes tjejliga. Mäh, dom e jobbiga, liksom skrikiga och inte min typ, så liksom, sade sen att jag skulle suga på saken. xD Redigerat 18 februari 2011 av Memphis
Dingbats Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 (redigerat) Utbudet på arbetskraft är elastiskt men inte oändligt elastiskt och efterfrågan på arbetskraft är elastisk men inte oändligt elastisk. Detsamma gäller din mammas blygdläppar. Redigerat 18 februari 2011 av Dingbats
Neosus Postat 18 februari 2011 Trådstartare Postat 18 februari 2011 Är sjukt osugen på att festa idag. Så messade en gymnasiepolare som är på besök i götet och frågade om jag ville med ut, då blev jag lite sugen och sade att jag gärna hängde med. Men så frågade jag vilka som skulle med och så sade han sin syrra och hennes tjejliga. Mäh, dom e jobbiga, liksom skrikiga och inte min typ, så liksom, sade sen att jag skulle suga på saken. xD Det låter upphetsande
Overkill Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 Har dugga på måndag så pluggar inför den nu... Fett jobbigt när svaren till gamla duggor enbart är A/B/C/D. Man vill ju gärna veta varför svaren blir som dom blir.
Memphis Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 integralanal på en derivataflata 😆 Skriv så på tentan så bjuder jag på en öl om vi träffas nån gång. 😄
Overkill Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 Ska äta amerikansk brunch imorgon. Den har amerikanska pannkakor med lönnsirap, ägg och bacon, bagels, brownies, cheesecakes, kakor och massa annat. Lär bli gott. Lätt värt 80 kr.
Overkill Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 Trigonometriska fittan. Nej nu avvek du ju från normen. Det uppskattas inte.
Fidden Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 Ska äta amerikansk brunch imorgon. Den har amerikanska pannkakor med lönnsirap, ägg och bacon, bagels, brownies, cheesecakes, kakor och massa annat. Lär bli gott. Lätt värt 80 kr. Ingår resan?
Fidden Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 Nej nu avvek du ju från normen. Det uppskattas inte. Marcus Hellner avvek från norrmän i OS kommer jag ihåg.
Dingbats Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 Marcus Hellner avvek från norrmän i OS kommer jag ihåg. Han fick nog skatta upp en hel del för prispengarna.
Dingbats Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 Vad kostar det att kopiera i kopiatorerna i Uppsala?
Recommended Posts