Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Musikåret har börjat sjukt bra egentligen...

Those dancing days, veronica maggio, glasvegas, ljusår, mogwai, pj harvey... och imorgon släpper radiohead sin skiva digitalt. JJ har släppt nåt också va? finns inte på spottan dock, men låten jag hörde på radion var najs.

Var ska detta sluta?

Those Dancing Days nya var nästan lika dålig som den förra. Det enda bra de gjort var debut-EP:n. De gör sig inte med "snygg" produktion heller.

Panda Bear & Battles ser jag fram emot.

Postat

Those Dancing Days nya var nästan lika dålig som den förra. Det enda bra de gjort var debut-EP:n. De gör sig inte med "snygg" produktion heller.

Panda Bear & Battles ser jag fram emot.

jag gillade inte första singeln från nya skivan så mycket, men den andra är ju skitbra.

Postat

Death cab, Major Lazer och Buraka som sistema ska alla släppa skivor i år så det kommer bli najs. French Fries och Savage Skulls EP:s är grymma. Lyssnade på james blake som alla tjatar så mycket om förut, var väl helt ok.

Postat

Det känns ju sådär att skriva saker i en uppsats som man vet är tveksamma eller rentav väldigt dumma sätt att se på saken bara för att göra det enkelt för sig, men vafan liksom.

Postat

HUr skriver du dina uppsatser? 😕:rolleyes:

jag kan skriva när jag pissar i snön, men har aldrig provat att skriva med statsen. Verkar sjukt svårt, man har liksom begränsad flexibilitet på nåt sätt.

Postat (redigerat)

Jag var där en gång när jag var liten när pappa hade spelning där. Var väl över en natt bara. Men vad ska man göra i Norge? Som Sverige fast dyrare bara.

Åka skidor/snowboard är väl det enda man gör i Norge. Trysil e ju fett nice, varit där på ggr.

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Fredag idag. Blir det något livat ikväll?

Är sjukt osugen på att festa idag. Så messade en gymnasiepolare som är på besök i götet och frågade om jag ville med ut, då blev jag lite sugen och sade att jag gärna hängde med.

Men så frågade jag vilka som skulle med och så sade han sin syrra och hennes tjejliga. Mäh, dom e jobbiga, liksom skrikiga och inte min typ, så liksom, sade sen att jag skulle suga på saken. xD

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Utbudet på arbetskraft är elastiskt men inte oändligt elastiskt och efterfrågan på arbetskraft är elastisk men inte oändligt elastisk.

Detsamma gäller din mammas blygdläppar.

Redigerat av Dingbats
Postat

Är sjukt osugen på att festa idag. Så messade en gymnasiepolare som är på besök i götet och frågade om jag ville med ut, då blev jag lite sugen och sade att jag gärna hängde med.

Men så frågade jag vilka som skulle med och så sade han sin syrra och hennes tjejliga. Mäh, dom e jobbiga, liksom skrikiga och inte min typ, så liksom, sade sen att jag skulle suga på saken. xD

Det låter upphetsande

Postat

Har dugga på måndag så pluggar inför den nu... Fett jobbigt när svaren till gamla duggor enbart är A/B/C/D. Man vill ju gärna veta varför svaren blir som dom blir.

Postat

integralanal på en derivataflata

😆 Skriv så på tentan så bjuder jag på en öl om vi träffas nån gång. 😄

Postat

Ska äta amerikansk brunch imorgon. Den har amerikanska pannkakor med lönnsirap, ägg och bacon, bagels, brownies, cheesecakes, kakor och massa annat. Lär bli gott. Lätt värt 80 kr.

Postat

Ska äta amerikansk brunch imorgon. Den har amerikanska pannkakor med lönnsirap, ägg och bacon, bagels, brownies, cheesecakes, kakor och massa annat. Lär bli gott. Lätt värt 80 kr.

Ingår resan?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.