Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vad är Anledning och Proffsverktyg jämfört med Liemannen? 😄

(När jag var yngre använde jag Sony Syra. Men Liemannen är bättre!)

Postat (redigerat)

Det verkar som om flera av er har föräldrar som har haft spelningar...

Det är intressant.

[rené: stavfel, vad annars]

Redigerat av debatt
Postat

"Lite kompressor har ingen dött av, men med lite flanger så dör den"

-Michael B. Tretow mördar vinjetten till "Sommar" i P1 på allmän begäran 2001.

Postat

Det verkar som om flera av er har föräldrar som har haft spelningar...

Det är intressant.

[rené: stavfel, vad annars]

Min pappa hittade en singel med min farfars gamla band på tradera för ett tag sedan som han köpte. Det är lite kul. Händer ibland men emellanåt så är det någon som budar asmycket, men för det mesta får pappa dom.

http://www.tradera.com/7-Totas-Kasta-dina-sorger-Sand-mig-ett-minne--70-auktion_340518_126739236

Postat

och Overkills farsa hade spelning.... och aRockers farsa spelar/spelade sax... säkert fler...

Min far har spelat dragspel i några spelmanslag och diverse temporära uppsättningar.

Tror något av spelmanslagen spelade in en skiva med hjälp av SR Västerbotten osså uppträdde de på Nygammalt nån gång.

Tyvärr sålde han av all utrustning, mickar, PA och sådana prylar jag frågat efter. xD

Dragspelen är dock kvar.

Postat

Min far har spelat dragspel i några spelmanslag och diverse temporära uppsättningar.

Tror något av spelmanslagen spelade in en skiva med hjälp av SR Västerbotten osså uppträdde de på Nygammalt nån gång.

Tyvärr sålde han av all utrustning, mickar, PA och sådana prylar jag frågat efter. xD

Dragspelen är dock kvar.

Min morsa har uppträtt för kungen, de e allt.

Postat

Ska tvätta håret, raka mig och gå ut och handla.

Mjölk, filé av något slag och annat.

Kanske brassar på och köper ett pack A4-papper.

Lämna in Stryktipssystemet för bolaget.

Postat (redigerat)

Min morsa har uppträtt för kungen, de e allt.

Vet inte hur jag skall tolka det där riktigt, framstod jag som skrytig och stolt eller något? *(För det var jag nog. xD )

Eller så kanske jag bara tänker lite för mycket.

Coolt med kungen dock! Vad gjorde hon, spelade instrument, sjöng, dansade mot en stång? 😛😄

edit: *

Redigerat av Pico
Postat

Jodå, jämna plågor! 😄

Nu påminner du mig om min fars morbror. Han sa alltid så där.

Han var från Dorotea ursprungligen, nära dina hemtrakter så det kanske är därför.

Eller... "Jommänvisst, jämna plågor!" xD

Postat

Fryser som en nyligt trädgårdsslangsavspolad labrador i -25. Tror jag hoppar i badet. Fredag och allt, önskar jag hade en whirrepinne hemma bara. :erik:

Postat

Eller så kanske jag bara tänker lite för mycket.

Coolt med kungen dock! Vad gjorde hon, spelade instrument, sjöng, dansade mot en stång? 😛😄

Du tänker för mycket nu, själv tänker jag inte alls. 😆

Hon sjöng.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.