Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Ja det var lite äckligt. Blev så jäääävla full i lördags. däckade en stund på scenen där en kompis spelade, gick hem (typ en km) i t-shirt, duschade (tror jag, minns inte) och sen sov. pazo fick ta med sig min jacka för den sket jag ju uppenbarligen i.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det var lite äckligt. Blev så jäääävla full i lördags. däckade en stund på scenen där en kompis spelade, gick hem (typ en km) i t-shirt, duschade (tror jag, minns inte) och sen sov. pazo fick ta med sig min jacka för den sket jag ju uppenbarligen i.

Hur mycket drack du då?

Jag tror du menar klmtr förresten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det var lite äckligt. Blev så jäääävla full i lördags. däckade en stund på scenen där en kompis spelade, gick hem (typ en km) i t-shirt, duschade (tror jag, minns inte) och sen sov. pazo fick ta med sig min jacka för den sket jag ju uppenbarligen i.

Blev spyorna kvar till dan därpå?

Link to comment
Dela på andra sajter

Misstänker att jag hade för lite (annan) vätska i kroppen och det därför tog extra hårt. Var på spinning precis innan förfesten så det kanske hänger ihop. Men sen hade vi å andra sidan sagt innan att vi skulle bli snorfulla och jag var inte ensam.

Link to comment
Dela på andra sajter

Misstänker att jag hade för lite (annan) vätska i kroppen och det därför tog extra hårt. Var på spinning precis innan förfesten så det kanske hänger ihop. Men sen hade vi å andra sidan sagt innan att vi skulle bli snorfulla och jag var inte ensam.

Det var ju tur att du inte hamnade i en snödriva och låg och dog. Det hade blivit tomt här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte avgöra om du är seriös eller inte. Men tack.

Fast jag har kommit på att jag inte säger så mycket längre. Så då tänkte jag att jag skulle dela med mig lite av vad som händer.

På måndag ska vi spela in radio.

Precis som jag gjorde i ett tidigare inlägg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...