Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej! 😱

edit, jaha, Självaste ninjan blev ninjad. 😆 fail

Redigerat av Memphis
Annons
Postat

Varje år flyttar 4000 svenskar utomlands.

Flytten till Italien. Dokumentär. Svt.

Kollade på det tidigare.. nästan så att man själv blev lite sugen på att flytta. Fast då till ett hus som man inte behöver renovera så mycket. 😑

Postat

"Hoppas på ett år helt utan utmaningar.

Jag är trött på dem."

Jepp.

Att träna fysiskt är ett av de bättre sätten att undslippa utmaningar på.

Med utmaningar menar jag sjukdomar och skador i första hand.

Postat

Kollade på det tidigare.. nästan så att man själv blev lite sugen på att flytta. Fast då till ett hus som man inte behöver renovera så mycket. 😑

Californien, Franska Rivieran, England eller Irland kan jag tänka mig.

Postat

Hehe, ja, samma här. ☺️

Postat (redigerat)

Såg på dokumentären Kärnkraftsfiaskot. När reaktorer stått still och de levererat dåligt så har det blivit brist på el, priserna har gått upp men det sjuka e ju att Vattenfall gått med mer vinst än de gjort tidigare år vid samma period. Blir ju förbannad. 😠

Redigerat av Memphis
Postat

förstatliga elen säger jag bara

Iofs ägs ju Vattenfall redan av staten. 😕 Iofs var det mycket vikt på e-on vilket är privatägt.

Postat

Rekordet var i en klädesaffär för ett tag sedan i en annan stad när en expedit frågade mig om en kund som lämnat disken plötsligt, var denne var någonstans. Då sa jag att jag inte hade sett honom. Då svarade hon i kassan att "nej, jag tror inte det var en hon utan en han".

😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.