Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Micke hur lång tid tar det för dig att koda en färdig medelavancerad hemsida? På ett ungefär alltså, förstår att det skiljer sig mycket.

Dear God, svår fråga att svara på. 😛 Om du pratar om "medel" design och HTML/CSS enbart, högst en dag. Och pill i några dagar efteråt I guess.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad betyder MBBAD som figurerar som term flitigt numera på forumet on topic?

[edit: stavfel igen, f*n jag skriver ju fel hela tiden... 😏 ]

Det var något valle kom på en dag när han tyckte ännu mer synd om sej själv än vanligt. Förstår inte vad bb betyder dock.

https://www.studio.se/index.php?showtopic=80730

Link to comment
Dela på andra sajter

Dingbats, hämtade du bara ut kameran i butiken med medföljande faktura eller lämnade du en betalning där samtidigt eller hade du redan köpt den via kort på Nätet?

Jag hade redan betalt vid beställningen på internet. Jag bara angav numret, lämnade fram legget, och så var det okej. Hon knappade in några siffror från legget, men uppenbarligen inte personnumret.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade redan betalt vid beställningen på internet. Jag bara angav numret, lämnade fram legget, och så var det okej. Hon knappade in några siffror från legget, men uppenbarligen inte personnumret.

Du kom undan för att du redan hade betalt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då var det kortnumret hon knappade in. Hade hon blå ögon?

Då är det ÄNNU VÄRRE när jag ska hämta ut grejer här.

Nu var det ju ett tag sedan eftersom det var ett bra tag sedan jag köpte nåt, men...

jag behövde aldrig visa leg eller nåt och det är ingen som skriver nåt och det är

rätt längesen jag var tvungen att skriva mitt personnummer på raden för det. 2008?

De scannar knappt paketen jag fått ut ens... Vet inte vad det är med dem?

Jag har påtalat detta ett par gånger till Posten som säkerhetsåtgärd och nu fick

jag för ett tag sedan ett brev om jag ska hämta ut mina paket nån annanstans hädanefter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg att jag hade ett enkilospaket kravmärkt råris från Risenta,

med datummärkningen Bäst före 091011. Jag undrar vad som är vad.

Om du blir kass i magen var den första siffran årtalet.

Äh, är det ris är det nog ingen fara, men jag rekommenderar inte att äta gamla nudlar, för det smakar gammal möbelaffär! 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Då var det kortnumret hon knappade in. Hade hon blå ögon?

Då är det ÄNNU VÄRRE när jag ska hämta ut grejer här.

Nu var det ju ett tag sedan eftersom det var ett bra tag sedan jag köpte nåt, men...

jag behövde aldrig visa leg eller nåt och det är ingen som skriver nåt och det är

rätt längesen jag var tvungen att skriva mitt personnummer på raden för det. 2008?

De scannar knappt paketen jag fått ut ens... Vet inte vad det är med dem?

Jag har påtalat detta ett par gånger till Posten som säkerhetsåtgärd och nu fick

jag för ett tag sedan ett brev om jag ska hämta ut mina paket nån annanstans hädanefter.

Portad på posten. Det har jag iallafall aldrig varit.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...