Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Micke hur lång tid tar det för dig att koda en färdig medelavancerad hemsida? På ett ungefär alltså, förstår att det skiljer sig mycket.

Dear God, svår fråga att svara på. 😛 Om du pratar om "medel" design och HTML/CSS enbart, högst en dag. Och pill i några dagar efteråt I guess.

Postat (redigerat)

Vad betyder MBBAD som figurerar som term flitigt numera på forumet on topic?

[edit: stavfel igen, f*n jag skriver ju fel hela tiden... 😏 ]

Redigerat av debatt
Postat

Vad betyder MBBAD som figurerar som term flitigt numera på forumet on topic?

[edit: stavfel igen, f*n jag skriver ju fel hela tiden... 😏 ]

Det var något valle kom på en dag när han tyckte ännu mer synd om sej själv än vanligt. Förstår inte vad bb betyder dock.

https://www.studio.se/index.php?showtopic=80730

Postat

Jag är nog inte tjock trots allt. Jämförde en två år gammal bild med min nuvarande haka och den var likadan.

Dina inlägg får mej att tro att du snarast är underviktig. Bokstavligen alltså.

Postat

😆

Fick ett vykort via Postcrossing från en ryska: "Hello! If to be honest, I dislike your profile and you are not friendly and repulsive person in my opinion."

Kameran gick bra att hämta ut trots urkundsförfalskning.

Postat

Det var något valle kom på en dag när han tyckte ännu mer synd om sej själv än vanligt. Förstår inte vad bb betyder dock.

https://www.studio.se/index.php?showtopic=80730

Bulletin board.

Postat

😆

Fick ett vykort via Postcrossing från en ryska: "Hello! If to be honest, I dislike your profile and you are not friendly and repulsive person in my opinion."

Kameran gick bra att hämta ut trots urkundsförfalskning.

1. Native language.

2. Du borde skaka galler.

Postat

Dingbats, hämtade du bara ut kameran i butiken med medföljande faktura eller lämnade du en betalning där samtidigt eller hade du redan köpt den via kort på Nätet?

Postat

Dingbats, hämtade du bara ut kameran i butiken med medföljande faktura eller lämnade du en betalning där samtidigt eller hade du redan köpt den via kort på Nätet?

Jag hade redan betalt vid beställningen på internet. Jag bara angav numret, lämnade fram legget, och så var det okej. Hon knappade in några siffror från legget, men uppenbarligen inte personnumret.

Postat

Jag hade redan betalt vid beställningen på internet. Jag bara angav numret, lämnade fram legget, och så var det okej. Hon knappade in några siffror från legget, men uppenbarligen inte personnumret.

Du kom undan för att du redan hade betalt.

Postat

Då var det kortnumret hon knappade in. Hade hon blå ögon?

Då är det ÄNNU VÄRRE när jag ska hämta ut grejer här.

Nu var det ju ett tag sedan eftersom det var ett bra tag sedan jag köpte nåt, men...

jag behövde aldrig visa leg eller nåt och det är ingen som skriver nåt och det är

rätt längesen jag var tvungen att skriva mitt personnummer på raden för det. 2008?

De scannar knappt paketen jag fått ut ens... Vet inte vad det är med dem?

Jag har påtalat detta ett par gånger till Posten som säkerhetsåtgärd och nu fick

jag för ett tag sedan ett brev om jag ska hämta ut mina paket nån annanstans hädanefter.

Postat

Såg att jag hade ett enkilospaket kravmärkt råris från Risenta,

med datummärkningen Bäst före 091011. Jag undrar vad som är vad.

Om du blir kass i magen var den första siffran årtalet.

Äh, är det ris är det nog ingen fara, men jag rekommenderar inte att äta gamla nudlar, för det smakar gammal möbelaffär! 🤪

Postat

Då var det kortnumret hon knappade in. Hade hon blå ögon?

Då är det ÄNNU VÄRRE när jag ska hämta ut grejer här.

Nu var det ju ett tag sedan eftersom det var ett bra tag sedan jag köpte nåt, men...

jag behövde aldrig visa leg eller nåt och det är ingen som skriver nåt och det är

rätt längesen jag var tvungen att skriva mitt personnummer på raden för det. 2008?

De scannar knappt paketen jag fått ut ens... Vet inte vad det är med dem?

Jag har påtalat detta ett par gånger till Posten som säkerhetsåtgärd och nu fick

jag för ett tag sedan ett brev om jag ska hämta ut mina paket nån annanstans hädanefter.

Portad på posten. Det har jag iallafall aldrig varit.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.