Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Undrar om det är bäst att nämna att personnumrena inte matchar innan jag lämnar fram legget, eller hoppas att de inte märker nåt...

Man ska inte göra det så lätt för sig hela tiden, det ska till lite motstånd för att man ska få ut något av livet.

Postat

Undrar om det är bäst att nämna att personnumrena inte matchar innan jag lämnar fram legget, eller hoppas att de inte märker nåt...

De e nog bäst

Mvh // Moralkärringen

Postat

De e nog bäst

Mvh // Moralkärringen

Försöker koppla rad 1 till rad 2.

flaskan flöt in i grottan

la botella entró a grottan (flytandes)

Postat

åherregud. intervaller alltså.

15-minuterspass med en minut maxning, 1 minut vila etc.

helt slut efter det.

då körde jag ett likadant 15-minuterspass till.

Nu är jag typ död.

Postat

åherregud. intervaller alltså.

15-minuterspass med en minut maxning, 1 minut vila etc.

helt slut efter det.

då körde jag ett likadant 15-minuterspass till.

Nu är jag typ död.

Konstigt upplägg ni har. Men jag vet ju inte så mycket om hur det funkar ute i arbetslivet. Ni kör med många men korta fikapauser alltså?

Postat

Nej, jag måste åka in till stan och hämta den imorgon, fast jag inte har något annat ärende in dit, bara massa grejer att göra hemma.

Postat

Nej, jag måste åka in till stan och hämta den imorgon, fast jag inte har något annat ärende in dit, bara massa grejer att göra hemma.

Är du nervös?

Postat

Det går nog bra. Id-kort ska du väl visa och du har en avi med en tomrad, antar jag.

Postat

Det går nog bra. Id-kort ska du väl visa och du har en avi med en tomrad, antar jag.

Jag har bara ett nummer jag fick på mejlen.

Jag är mest lite irriterad att jag är så dumsnål.

Postat

Min pappa ringde och sa att han hade en konstig dröm om mig som han trodde var en sann dröm så de var därför han ringde

🤪

Postat

Min pappa ringde och sa att han hade en konstig dröm om mig som han trodde var en sann dröm så de var därför han ringde

🤪

Vad gick den ut på och var den sann.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.