Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Creative Commons-licensierad musik...

och skivutgivning....

Läste nåt om att ifall man har använt

det så vill varken skivbolag eller ifpi

veta av en. Vad är för dålig stil??

😳

Postat

Ska bli spännande att se om jag får hämta ut kameran från Expert på mitt leg i och med att jag angav falskt personnummer...

Varför? Min tyskalärare brukade spela efterbliven vid alla biljettkontroller i hemlandet för att klara sig, berättade han.

Hemskt, men sant.

Postat

Varför? Min tyskalärare brukade spela efterbliven vid alla biljettkontroller i hemlandet för att klara sig, berättade han.

Hemskt, men sant.

Jag är så dålig skådis.

Jag tycker bara det är obehagligt när man ska uppge personnummer utan synbar anledning eller motivering. Får jag inte ut grejen ska jag fanimej ha pengarna tillbaks.

Postat

Jag är så dålig skådis.

Jag tycker bara det är obehagligt när man ska uppge personnummer utan synbar anledning eller motivering. Får jag inte ut grejen ska jag fanimej ha pengarna tillbaks.

Anledning är väl att det är en kontrolluppgift att du är du.

Jag irriterade mig på att man ska skriva 19 framför.

Postat

Anledning är väl att det är en kontrolluppgift att du är du.

Jag irriterade mig på att man ska skriva 19 framför.

Att jag är jag är inget som behöver stå i deras databas.

Postat

Prova att sjunga "Vem är du vem är jag levande charader" med finsk brytning, framför den rödhåriga expediten med fräknar och flätor på Expert så ska du se att hon veknar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.