Fidden Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 aaaaj, mina öron 🙁 det är det enda problemet med mina lurar, när man suttit med dem på en hel dag och det börjar värka lite om öronen, så gör det 1000 ggr ondare när man tar av sig lurarna. 😏
Neosus Postat 6 januari 2011 Trådstartare Postat 6 januari 2011 (redigerat) Nä de e ju inte så bra att sitta på dom... 😑 ...eller nej du skrev "med dom" jaja. 😱 Redigerat 6 januari 2011 av Neosus
Neosus Postat 6 januari 2011 Trådstartare Postat 6 januari 2011 Jag skulle ha dom på huvet om det vore jag
Neosus Postat 6 januari 2011 Trådstartare Postat 6 januari 2011 ...ja alltså nu snackar jag om Fiddens hörlurar. 😳
Neosus Postat 6 januari 2011 Trådstartare Postat 6 januari 2011 Fast det finns väl ingen möjlighet att jag ska få ha dom på mitt huvud. 😕
slejnard Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 (redigerat) 😄 en 😱 smet mellan Redigerat 6 januari 2011 av slejnard
Neosus Postat 6 januari 2011 Trådstartare Postat 6 januari 2011 Funderar på att duscha till mig lite.
Fidden Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 AKTA ÖRONEN FIDDEN!!!! mekaniskt orsakad smärta i ytterörat är inget farligt. ☺️
debatt Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Nyårslöfte: träna fysiskt 8 ggr per vecka. I timme vardera.
Fidden Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 heh, tänkte jag skulle ladda upp låten på forumet... men så inträffar det där problemet som jag oftast får. genren. Vill kalla det för elektronisk poprock. det ger mig tre alternativ. Elektroniskt/dans Pop/country Rock/metal Hallå liksom xD
Dingbats Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 heh, tänkte jag skulle ladda upp låten på forumet... men så inträffar det där problemet som jag oftast får. genren. Vill kalla det för elektronisk poprock. det ger mig tre alternativ. Elektroniskt/dans Pop/country Rock/metal Hallå liksom Pop/country. Det är mest pop tycker jag, det är så brett begrepp. Fattar verkligen VERKLIGEN inte varför country av alla genrer på denna jord ska få dela ett snedstreck med pop?????????
Fidden Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Nä precis, det är det som är så förvirrande. När man skriver ihop genrer sådär känns det ju som att det är en hybridgenre.
Dingbats Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Nä precis, det är det som är så förvirrande. När man skriver ihop genrer sådär känns det ju som att det är en hybridgenre. Fick jag bestämma skulle följande kategorier finnas: Techno, trance och annan dunkadunk Allt mellan Kraftwerk och José González, via Kent och Håkan Hellström Metal Jazz och blues Klassiskt och filmmusik Soul, funk, RnB och hiphop Folk- och worldmusik Gubbrock och gammeldans Övrigt
SadamJR Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 mekaniskt orsakad smärta i ytterörat är inget farligt. ☺️ Man kan få blomkålsöron.
SadamJR Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Nyårslöfte: träna fysiskt 8 ggr per vecka. I timme vardera. "Hoppas på ett år helt utan utmaningar. Jag är trött på dem."
Fidden Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 har en påse glöggmix som innehåller russin och mandel. Det står en varning på den. "Kan innehålla spår av jordnötter och nötter". Måste varit en botaniker som skrivit det.
Recommended Posts