Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag drömde att jag skulle åka till London med folk från min klass, resa + boende i en vecka skulle kosta 5400.

Börja på universitetet, gör en klassresa!

Postat

Nej, nazistdemonstrationer och sånt är väl sämre, men liksom.

men om jag vill ha ett par skor med dubbar för vinterträning, och det inte finns någon affär för sånt i köping eller västerås, ska jag åka till göteborg då eller?

Postat

men om jag vill ha ett par skor med dubbar för vinterträning, och det inte finns någon affär för sånt i köping eller västerås, ska jag åka till göteborg då eller?

Nej, Dubblin.

Postat

Är det inte bättre du slår till på dom där skidorna? Det här klimatet tyx ha kommit för att stanna.

Postat

Min stockholmshjärna kunde inte se framför sig en stad där man inte kan köpa vilka skor man vill.

Postat

vila och vila förresten. tänkte dra ut och kolla hur mycket tempo jag förlorat i vinter. Det är ju trots allt bara -11°C.

Postat (redigerat)

Vänta lite...finns det både Guitar 4 Pro och Guitar Pro 4, som är två helt olika saker? 😳

Nä Guitar Rig 4 ska de va.. 😑

Edit: Fail som fan

Redigerat av Neosus
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.