Overkill Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 (redigerat) Jag gillar inte att prata om mina känslor. edit: meganinja^2 Redigerat 14 februari 2011 av Overkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 Min farmor bor 130 mil härifrån och är überkristen så har ingen större kontakt med henne. Farfar gick bort innan jag föddes ,morfar dog när jag var liten, mamma med. Pappa vill jag inte ha att göra med. Är bara mormor och två mostrar jag har, vilka är sköna människor. Men en av dem träffar jag typ aldrig, mormor kommer snart gå bort, så har egentligen bara en moster som släkt som jag har nära relation med. Inga stora släktkalas här inte. Syskon? I övrigt låter det tragiskt måste jag säga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 Jag gillar inte att prata om mina känslor. edit: meganinja^2 Det gör jag. Fast inte öga mot öga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 Är du nära dina dubbelföräldrar, Killis? Bor de också i Vänersborg med omnejd? Själv är jag faktiskt ärligt talat ganska glad att mina har börjat dö av... farmor är väl okej iofs, men mormor är en jobbig kärring, morfar är det väl inget fel på, men min mamma är så jävla "ojojojoj jag måste sköta om mina föräldrar" vilket väl är bra för dem och snällt och omtänksamt, men så måste hon snacka om det 24/7 också och låta det gå ut över alla andra att hon inte kan chilla som en vanlig människa (=jag) utan stressar upp sig över allting hela tiden. Så om de försvann skulle det bli fan så mycket skönare här. Och rent egoistiskt bryr jag mig inte om de lever eller inte, jag har ingen känslomässig koppling till dem. Och min syrra gör allting precis som min mamma fast hon inte inser det själv så hon är också en psycho bitch. 2 x på psykopatchecklistan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 Syskon? I övrigt låter det tragiskt måste jag säga. Jo, har ju 4 bröder som jag har väldigt starka relationer till, utan det hade jag fan varit deprimerad. Men annars, rätt tragiskt ja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 14 februari 2011 Det gör jag. Fast inte öga mot öga. Stjärt mot stjärt då? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 Det gör jag. Fast inte öga mot öga. Ja men det var väl underförstått. Online är det ju lättare. Skulle ju aldrig kunna sagt det jag precis skrev om mina grandparents (vad säger man på svenska? mor- och farföräldrar är ju drygt) till någon IRL. Än mindre typ mamma eller pappa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 2 x på psykopatchecklistan. Lite så, ja. Gör mig inget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 Oj oj vad man har haft djupa samtal efter några öl! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 Ja men det var väl underförstått. Online är det ju lättare. Skulle ju aldrig kunna sagt det jag precis skrev om mina grandparents (vad säger man på svenska? mor- och farföräldrar är ju drygt) till någon IRL. Än mindre typ mamma eller pappa. Dubbelföräldrar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 Min farmor bor 130 mil härifrån och är überkristen så har ingen större kontakt med henne. Farfar gick bort innan jag föddes ,morfar dog när jag var liten, mamma med. Pappa vill jag inte ha att göra med. Är bara mormor och två mostrar jag har, vilka är sköna människor. Men en av dem träffar jag typ aldrig, mormor kommer snart gå bort, så har egentligen bara en moster som släkt som jag har nära relation med. Men de bor en bra bit härifrån så. Inga stora släktkalas här inte. Sorgligt, men du har ju dina affärsidéer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 Dubbelföräldrar. Menade du: Dubbel Föräldrar. Topp 2-resultat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 14 februari 2011 Jag har nästan ingen kontakt med någon förutom min äldsta bror. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 Ja men det var väl underförstått. Online är det ju lättare. Skulle ju aldrig kunna sagt det jag precis skrev om mina grandparents (vad säger man på svenska? mor- och farföräldrar är ju drygt) till någon IRL. Än mindre typ mamma eller pappa. Det är tur att vi har varandra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 Sorgligt, men du har ju dina affärsidéer. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 (redigerat) Jag har nästan ingen kontakt med någon förutom min äldsta bror. 🙁 Jag och du Grahn. 🥰 Redigerat 14 februari 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 Menade du: Dubbel Föräldrar. Topp 2-resultat Det verkar som de flesta träffar på "dubbelföräldrar" är i betydelsen "föräldrar till två barn". Det ska jag ändra på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 14 februari 2011 🙁 Jag och du Grahn. 🥰 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 Det verkar som de flesta träffar på "dubbelföräldrar" är i betydelsen "föräldrar till två barn". Det ska jag ändra på. Ska skicka in den till Tidningen Språk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 Ska skicka in den till Tidningen Språk. Tack för ditt stöd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 Nu ska jag avvika för att se på film. SES Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 Och jag ska sööva. Herrå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 (redigerat) Det roliga med den där SD-tjejen som säger fel i riksdagen är att 40 000 miljarder euro var den rätta siffran. Det var den svenska siffran som var fel och inte tvärtom. Hehe. edit: eller hon säger ju 40 000 miljarder kronor. Och det är det som är korrekt. Redigerat 14 februari 2011 av Overkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 Det roliga med den där SD-tjejen som säger fel i riksdagen är att 40 000 miljarder euro var den rätta siffran. Det var den svenska siffran som var fel och inte tvärtom. Hehe. vadå? så du menar att det var mer troligt att den där budgeten var 400000 euro? vad var det för något du läste nu igen? xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 14 februari 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 Amen äh. 32 ä ju inge! Ligger ju rätt i åldern med Slej, Grahn, Pico å lite fidden 😛 Vadå lite fidden? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 vadå? så du menar att det var mer troligt att den där budgeten var 400000 euro? vad var det för något du läste nu igen? xD Nä men alltså alla tjatar ju om att hahahahaha 40 000 miljarder kronor!!!!! men så är ju det korrekt. En på fejjan skrev precis "kan inte sluta skratta åt 40 tusen miljarder kronor!! haha" vilket föranledde min kommentar här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 Han slutar pga sin flickvän. Snacka om foppatoffel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 (redigerat) Nä men alltså alla tjatar ju om att hahahahaha 40 000 miljarder kronor!!!!! men så är ju det korrekt. En på fejjan skrev precis "kan inte sluta skratta åt 40 tusen miljarder kronor!! haha" vilket föranledde min kommentar här. Jaha... då kanske du skulle skriva din kommentar... PÅ FACEBOOK! 😆 Redigerat 14 februari 2011 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 fy vad jag drygar mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts