Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

en gång var jag på en fest och träffade en lesbisk tjej. hon ska tydligen sagt till sin polare att hon ville gifta sig med mig.

på tal om det, charlotte tyckte vi skulle "hänga" imorgon (allahjärtansdag). och så höll hon på att ge ett hjärtformat konfetti till mig. jag dissade båda innan jag fattade att det kan ha varit nån slags invit xD

Postat

på tal om det, charlotte tyckte vi skulle "hänga" imorgon (allahjärtansdag). och så höll hon på att ge ett hjärtformat konfetti till mig. jag dissade båda innan jag fattade att det kan ha varit nån slags invit

DUM-DUM

32-1.jpg

Postat

det var fan lite pinsamt i lördags alltså, hon var ju tvungen att träffa mina föräldrar och shit eftersom de var på konserten...

Postat

det var fan lite pinsamt i lördags alltså, hon var ju tvungen att träffa mina föräldrar och shit eftersom de var på konserten...

Charlotte?

Postat

Min att göra-lista har 13 punkter. grabadigäng

då blir det ju ett ojämnt antal... har du glömt en punkt någonstans?

Postat

Varför var du med henne? För att ni är kompisar? Så var det nog.

ja. och för att hon bor i huskvarna nu och det var ju typ där de spelade, så...

Postat

bara i min fantasi. det är jag som är kär i henne 😛

Och ändå dubbeldissar du henne inför alla hjärtans dag? När hon gör inviter?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.