Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ha! En random brud i Jönköping som jag skickar brev med är vän med en i min klass! Vad är sannolikheten! Förmodligen ganska stor!

Postat

Ha! En random brud i Jönköping som jag skickar brev med är vän med en i min klass! Vad är sannolikheten! Förmodligen ganska stor!

Vart skickar ni två det gemensamma brevet? 😕

Postat

En sverigedemokrat säjer att han är emot rasblandning. Nu kan han bli utesluten ur partiet.

En blev ju utesluten för att han åt Gott & Blandat.

Postat

Nej nu får jag ge mig och börja storstäda.

Vad det är trist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ungefär som att tina kött.

Tänk om det finns någon som heter Tina Kött förresten...

😆

Nu får jag ge mig.

Over and out ett tag.

Postat

Nej nu får jag ge mig och börja storstäda.

Vad det är trist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ungefär som att tina kött.

Tänk om det finns någon som heter Tina Kött förresten...

😆

Nu får jag ge mig.

Over and out ett tag.

La du märke till att det är lika många tecken i rad 1 som i rad 2? Sånt är spännande.

tina köttet med tidningen mot tinningen

Postat

Vi funderar på att byta namn till antingen Rhu-Tang Clan eller Manesha Rooba.

Om det där är namnförslag på ditt band så är dom lika kass som alla andra du har fört fram.

Postat

Vi funderar på att byta namn till antingen Rhu-Tang Clan eller Manesha Rooba.

Gruppen alltså?

Bägge förslagen låter långväga utländska.

Kan ni inte heta Namechangers bara?

Postat

Gruppen alltså?

Bägge förslagen låter långväga utländska.

Kan ni inte heta Namechangers bara?

Nej, för det har ingenting med Rhubarb att göra. Manesha Rooba låter som My Enhanced Little Rhubarb uttalat fort + att det låter knarkigt, och Rhu-Tang Clan låter som Wu-Tang Clan så det är ju tufft.

Postat

La du märke till att det är lika många tecken i rad 1 som i rad 2? Sånt är spännande.

tina köttet med tidningen mot tinningen

Ja, jag brukar sträva efter det när jag skriver - att det ska vara lika många tecken per rad -

förutsatt att jag använt en massa utropstecken i en av raderna. Men nu när jag läser det i

rutan i färdig form så ser det ju inte ut så ändå. Det är undermåligt.

Postat

Ja, jag brukar sträva efter det när jag skriver - att det ska vara lika många tecken per rad -

förutsatt att jag använt en massa utropstecken i en av raderna. Men nu när jag läser det i

rutan i färdig form så ser det ju inte ut så ändå. Det är undermåligt.

Oacceptabelt skulle jag vilja säga.

Postat

Nej, för det har ingenting med Rhubarb att göra. Manesha Rooba låter som My Enhanced Little Rhubarb uttalat fort + att det låter knarkigt, och Rhu-Tang Clan låter som Wu-Tang Clan så det är ju tufft.

Jag håller på Manesha Rooba, nu när du redan presenterat förklaringen till det mytomspunna namnets uppkomst och allt.

SadamJr har köpt en motorsåg.

Postat

Jag håller på Manesha Rooba, nu när du redan presenterat förklaringen till det mytomspunna namnets uppkomst och allt.

SadamJr har köpt en motorsåg.

Ett bandnamn ska få en att vilja höra bandet.

Postat

Har du inte märkt att han sågar allt?

Hårt men bestämt. 😆

Jo han måste väl få göra upp en brasa att värma sig vid i dessa kyliga tider. 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.