Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Nej nu får jag ge mig och börja storstäda.

Vad det är trist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ungefär som att tina kött.

Tänk om det finns någon som heter Tina Kött förresten...

😆

Nu får jag ge mig.

Over and out ett tag.

La du märke till att det är lika många tecken i rad 1 som i rad 2? Sånt är spännande.

tina köttet med tidningen mot tinningen

Link to comment
Dela på andra sajter

Gruppen alltså?

Bägge förslagen låter långväga utländska.

Kan ni inte heta Namechangers bara?

Nej, för det har ingenting med Rhubarb att göra. Manesha Rooba låter som My Enhanced Little Rhubarb uttalat fort + att det låter knarkigt, och Rhu-Tang Clan låter som Wu-Tang Clan så det är ju tufft.

Link to comment
Dela på andra sajter

La du märke till att det är lika många tecken i rad 1 som i rad 2? Sånt är spännande.

tina köttet med tidningen mot tinningen

Ja, jag brukar sträva efter det när jag skriver - att det ska vara lika många tecken per rad -

förutsatt att jag använt en massa utropstecken i en av raderna. Men nu när jag läser det i

rutan i färdig form så ser det ju inte ut så ändå. Det är undermåligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, jag brukar sträva efter det när jag skriver - att det ska vara lika många tecken per rad -

förutsatt att jag använt en massa utropstecken i en av raderna. Men nu när jag läser det i

rutan i färdig form så ser det ju inte ut så ändå. Det är undermåligt.

Oacceptabelt skulle jag vilja säga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, för det har ingenting med Rhubarb att göra. Manesha Rooba låter som My Enhanced Little Rhubarb uttalat fort + att det låter knarkigt, och Rhu-Tang Clan låter som Wu-Tang Clan så det är ju tufft.

Jag håller på Manesha Rooba, nu när du redan presenterat förklaringen till det mytomspunna namnets uppkomst och allt.

SadamJr har köpt en motorsåg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...