SadamJR Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Jag drömde att jag hade aslångt hår med dreads. xD Kan bero på att min bror skaffade det i förrgår. 😄 Har han inte samma gener som du?
Memphis Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Har han inte samma gener som du? Uppenbarligen inte.
SadamJR Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 http://kimjongillookingatthings.tumblr.com/ Han slösar i alla fall inte bort nationens resurser på kläder.
Memphis Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Och debatt. Han visste ju inte om han kunde komma. 😛
debatt Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 En annan natt drömde jag att jag gick på en datakurs. Istället för tangentbord så använde man pekskärmar, vars ram var 8 cm och skärmarna var ultratunna. Jag råkade ladda in en diskett (i ett nytt osedvanligt stort format) på fronten och tyvärr så innebar det att ett nytt operativsystem installerades och det gamla försvann. Tog en väldig tid och klassen satt med uppgifter och då kom min lärare, som bar kritstrecksrandig tajt dräkt och vit blus med svarta pumps och undrade hur det gick. Ganska bra, svarade jag helt oskyldigt samtidigt som jag tryckte på en av bildskärmens få knappar så att inte installeringen skulle ploppa upp, vilket den visade sig göra några gånger. Sedan insåg jag att läraren satt i mitt knä nästan och att det var Izabella Scorupco... 😛
debatt Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Bo Baldersson bor på Irland. De har nollskatt för författare.
debatt Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Diskmaskin Stannat Öppna lucka Tallrik Glassås Sked
debatt Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Fan vad gott det är med surkål. All kål är vidrig. Helmut.
debatt Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Det är en Duesenberg Guitar Ron Wood Yellow Snake m svajarm på bilden, oavsett om ni undrar eller ej.
slejnard Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Ska ta ur disken ur en full diskmaskin nu. Raglar den
Fidden Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 det blev den andra. Your browser does not support the HTML5 audio tag
Fidden Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 det får bli nästa helgdag som inte är en lördag eller söndag..
debatt Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 det blev den andra. Your browser does not support the HTML5 audio tag Kan du göra sången lite gladare?
Recommended Posts