Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Sitter du och dricker ensam?

jag hällde ut det sista av akvavit/schweppes-mixen. Bli full på sprit är ju jävligt otrevligt, man blir bara lite trängd och snurrig i huvet. Usch!

Men sen blire påt igen med 375 ml vin som står under sängen än så länge. Men fan, aldrig mer att jag dricker äckliga starka grejer bara för att bli full!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan, alla i längsta är alltså singlar? Debatt o sadam antar jag är dito?

Mepmhis har möjligtvis brud?

Micke har väl brud fortfarande om jag inte har miss(uppfatt)at något. Memphis är singel men har en massa brudar på g i alla landsändar som han bara inte kommer till skott med för att jävlas med oss som aldrig får nånting.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag hällde ut det sista av akvavit/schweppes-mixen. Bli full på sprit är ju jävligt otrevligt, man blir bara lite trängd och snurrig i huvet. Usch!

Men sen blire påt igen med 375 ml vin som står under sängen än så länge. Men fan, aldrig mer att jag dricker äckliga starka grejer bara för att bli full!!!

Ska du nånstans ikväll? Varför all denna plötsliga fylla?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska du nånstans ikväll? Varför all denna plötsliga fylla?

Inte första gången heller, jag drack tre starköl för några veckor sen och blev redigt dyngig, det finns dokumenterat här ett gäng sidor bak.

Nej jag är hemma ensam hela kvällen, därav mitt alkoholexperimenterande. Jag var aldrig någon oansvarig tonåring som drack sig full på trista fester, så jag tar igen det nu i min ensamhet! Fördelen är att jag lär mig fortare, jag har till exempel nu redan på andra försöket lärt mig att det är sk. fett ovärt att bli full på sprit.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vatten ska man dricka om man inte vill bli bakis. Har jag hört.

På kvällen innan du går och lägger dig så ska du dricka fett mycke vatten därför att på natten ligger du och svettas som satan och sedan nästa dag får du fett mycke bakisfeeling tackvare att du har svettats så innerligt mycket på natten så atteeeee

...de e därför. 😱

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

På kvällen innan du går och lägger dig så ska du dricka fett mycke vatten därför att på natten ligger du och svettas som satan och sedan nästa dag får du fett mycke bakisfeeling tackvare att du har svettats så innerligt mycket på natten så atteeeee

...de e därför. 😱

Jaså! Tackar. Dåblirså

Link to comment
Dela på andra sajter

tarajdatteratterajraa....

Jag fick ett problem med datorn idag för första gången på länge (AntimalwareDoctor, ett bluffprogram som säger att man drabbats av virus utan att ha gjort det installerades) och jag gjorde en systemåterställning idag därför! Jag valde gårdagen. Tänkte slippa att ominstallera allt på datorn inklusive OS alla program, vilket annars ofta rekommenderas. Nån annan som haft AntimalwareDoctor nyligen i datorn??

Det kom dock upp ett meddelande som sa att de externa hårddiskarna inte kunde återställas för närvarande. Det är ju inte konstigt, de var ju inte ikopplade...

Fråga: Kommer datorn att försöka göra systemåterställning på dem också så fort jag kopplar in dem?

Det vill jag ju inte. Det var ju filer där som jag jobbade på igår sent och inatt på dem. Vad jag förstår så innebär en systemåterställning att program, drivrutiner och nyskrivna filer raderas från den systemåterställningstidpunkt som man väljer och fram till tiden då systemåterställningen aktiveras.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag hällde ut det sista av akvavit/schweppes-mixen. Bli full på sprit är ju jävligt otrevligt, man blir bara lite trängd och snurrig i huvet. Usch!

Men sen blire påt igen med 375 ml vin som står under sängen än så länge. Men fan, aldrig mer att jag dricker äckliga starka grejer bara för att bli full!!!

På pickalurven?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...