slejnard Postat 12 februari 2011 Postat 12 februari 2011 Tack OK! Låter som ett bra bakisalternativ till pizza.
Overkill Postat 12 februari 2011 Postat 12 februari 2011 Så jobbigt när man sitter i bara kalsonger och lägger en riktig fis!!!!!
Pazo Postat 12 februari 2011 Postat 12 februari 2011 Pazo: Hur gör du cheesesteak´n?😕 😮 😮 😮 😮 Skär lök i ringar typ... Stek den! Ha Entrecote hemma... Skär den i smala strimlor typ Stek den i samma panna som löken så den får sig lite smak å så å så kryddar man köttet såklart. å sen när de är klart lägg i löken å stek lite till typ Sen har man ett fett bröd (typ baguette) Skär upp det... lägger i lite smält ost (vi hade cheddar cheese dipp) Lägg i kött + lök i brödet Lägg på asmkt ost! KLART 😄
Neosus Postat 12 februari 2011 Trådstartare Postat 12 februari 2011 Kan man blanda nudlar och müsli??? Jadå Jodå
Neosus Postat 12 februari 2011 Trådstartare Postat 12 februari 2011 ta nötkött, strimla det fint. fräs på lök, lägg undan det på en tallrik sen. i med köttet och stek det, i med fond så det blir lite saftigt och såsigt. när det är klart slänger du i löken i pannan igen. under tiden kör du en baguette i ugnen och när den är klar, sprätta upp den, släng i lite ost (santa marias cheddardip är utmärkt), i med köttet och löken, på med mer ost och så klart. ☺️ behövs typ 300-350 gram kött. riktigt gott. 😮 😮 😮 😮 Skär lök i ringar typ... Stek den! Ha Entrecote hemma... Skär den i smala strimlor typ Stek den i samma panna som löken så den får sig lite smak å så å så kryddar man köttet såklart. å sen när de är klart lägg i löken å stek lite till typ Sen har man ett fett bröd (typ baguette) Skär upp det... lägger i lite smält ost (vi hade cheddar cheese dipp) Lägg i kött + lök i brödet Lägg på asmkt ost! KLART 😄 Gott x2
slejnard Postat 12 februari 2011 Postat 12 februari 2011 Tack Pazo! Nu blev jag hungrig igen. Ska testa imorn
Dingbats Postat 12 februari 2011 Postat 12 februari 2011 Hot & spicy betydde tydligen hot and spicy på nudlarna
Dingbats Postat 12 februari 2011 Postat 12 februari 2011 Vad gäller blandningen med müslin kan jag rapportera att det var svårt att få det att blandas bra. Den mesta müslin hamnar i botten.
slejnard Postat 12 februari 2011 Postat 12 februari 2011 Vad gäller blandningen med müslin kan jag rapportera att det var svårt att få det att blandas bra. Den mesta müslin hamnar i botten. Men var det gott???
Dingbats Postat 12 februari 2011 Postat 12 februari 2011 Men var det gott??? Inte särskilt. Ätbart, men lite för sött.
debatt Postat 12 februari 2011 Postat 12 februari 2011 Så jobbigt när man sitter i bara kalsonger och lägger en riktig fis!!!!! Du skulle tagit dem bakochfram och öppnat gylfen.
Dingbats Postat 12 februari 2011 Postat 12 februari 2011 Du skulle tagit dem bakochfram och öppnat gylfen. Vad heter din tankesmedja?
Neosus Postat 12 februari 2011 Trådstartare Postat 12 februari 2011 Vad heter din tankesmedja? Smid&Bränn
Jetblack Postat 12 februari 2011 Postat 12 februari 2011 Nu är det Melodipestivalen. Funderar på att spela lite Wii.
Dingbats Postat 12 februari 2011 Postat 12 februari 2011 akvavit/schweppes: bra kombo! Fast bara Schweppesen var godare...
Dingbats Postat 12 februari 2011 Postat 12 februari 2011 Åh! Efterninjad! Jag har ingen. Killis har ingen. Pazo har ingen. Eller ja. Jag vet inte ska jag säga.
Recommended Posts