Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

AMen gott med spinning! 😄

Ja det var rätt gott. Ännu godare att komma hem och inse att man inte åt upp all pasta och köttbullar förut utan det är bara att hugga in!

Annons
Postat

Taggad på att skriva en rapport till exempel? Eller hur menar du. I så fall håller jag med till 100%. Brukar läsa en blogg som en busschaufför som brukade köra bussen jag åkte med i gymnasiet har och han använder det typ som "ska tagga bort till gymmet". man bah okejjj. sen skulle han ut och resa och hade som alternativ:

1. Tagga till New York och vara där några dagar för att sen dra vidare med tåg till Washington.

2. Tagga till New York och sen Las Vegas.

MAN BAH OKEJJJJ

Ja, taggad på roliga aktiviteter. Som att det är livsfarligt att kliva utanför dörren om man inte känner en obeskrivlig eufori i hela kroppen.

Postat

Ja det var rätt gott. Ännu godare att komma hem och inse att man inte åt upp all pasta och köttbullar förut utan det är bara att hugga in!

Eller bara att tagga in!

😄

Postat

degar hemma hos päronen. sen blir det bil in till jkpg för o kolla ifb med jönköpings sinfonietta.

Är det de som vann sinfonicupen?

Postat

blev kanske ett litet syftningsfel... jag ska alltså inte se på nånting tillsammans med sinfoniettan. sinfoniettan ska spela med ifb.

Postat

"Vita bör inte skaffa barn med afrikaner eller asiater"

Vilka idioter det finns i denna värld!

Inläggets mening ändras ganska dramatiskt om man bara tar bort ett par citationstecken...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.