Dingbats Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Brudar, skönhet.. känns inte kärlek som en given följd? Eller du kanske bara typade dig lite? Njaej, visst är kärlek kul & bra, men nu pratade iaf jag bara om tjejer som tittmaterial. Sen är det ju trevligt att dra det ett steg till, men då har man ju ett gäng andra faktorer att bolla med också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Riven Taco Ost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 hur svårt är det att inte göra såna uppenbara särskrivningar? ica borde ju ändå kunna ha nån som granskar alla produktnamn för att se till att allt är korrekt. men närå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 hur svårt är det att inte göra såna uppenbara särskrivningar? ica borde ju ändå kunna ha nån som granskar alla produktnamn för att se till att allt är korrekt. men närå. Det är såna jobb som inte alls överkvalificerade lingvistikstudenter får när de är examinerade. Det krävs stor kännedom om ergativ verbalsyntax för att klara av såna krävande tankenötter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Det är såna jobb som inte alls över kvalificerade lingvistik studenter får när de är examinerade. Det krävs stor känne dom om ergativ verbal syntax för att klara av såna krävande tanke nötter. Jag lagade ditt in lägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Jag lagade ditt in lägg. Att du klarade av det tyder ju på någon form av språkkänsla åt minstone. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Tacoost är iofs ett ganska fult ord. fast man kanske kan skriva taco-ost. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Man kan skriva tacoöst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Tah-koosed annars. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Alltså det suger när man sitter och skriver någon uppsats eller uppgift, och man inte kan komma på något bättre uttryck än typ "fortlöper" för att beskriva det man vill, och det låter alldeles för formellt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Lol Nej! Fidden höll med mej till punkt och pricka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Om jag minns rätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 HUNGRIG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Njaej, visst är kärlek kul & bra, men nu pratade iaf jag bara om tjejer som tittmaterial. Sen är det ju trevligt att dra det ett steg till, men då har man ju ett gäng andra faktorer att bolla med också. Tittmaterial. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Tipsa skivor att tanka. Free leech på Waffles. Vill inte ha Pavement, Major Lazer, Steely Dan eller Kiss. Äh vafan jag letar själv istället, jag klarar ju aldrig av att ta tips från folk ändå. Du måste lyssna in dej på steely dan för att bli hel som människa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Du måste lyssna in dej på steely dan för att bli hel som människa. hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Njaej, visst är kärlek kul & bra, men nu pratade iaf jag bara om tjejer som tittmaterial. Sen är det ju trevligt att dra det ett steg till, men då har man ju ett gäng andra faktorer att bolla med också. Ah.. själv har jag nog nåt kromosomfel. Är monogam & lika enkelspårig som en motorsåg när det kommer till brudar: har bara ögon för en enda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Alltså det suger när man sitter och skriver någon uppsats eller uppgift, och man inte kan komma på något bättre uttryck än typ "fortlöper" för att beskriva det man vill, och det låter alldeles för formellt. fortsätter, upprepas, pågår, bestå? I vilket sammanhang? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Chips och cocacola till frukost. Nu står man sej ett tag. Tvättstugan på det här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 fortsätter, upprepas, pågår, bestå? I vilket sammanhang? "Det hade hjälpt deras sak att mer ingående beskriva hur utvecklingen X, och exemplifiera det med språk som befinner sig på olika stadier." Fick bli "går till". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Viktigaste frågan om tjejens utseende uteblev. Konstigt... Känns som om lax x3 är ett mellanting mellan mig o min bror. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Nu ska jag fortsätta jobba. He da! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Grannen lägger golv så det är lite "sådär"... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Grannen lägger golv så det är lite "sådär"... Ulf Lundell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 (redigerat) "Det hade hjälpt deras sak att mer ingående beskriva hur utvecklingen X, och exemplifiera det med språk som befinner sig på olika stadier." Fick bli "går till". ah. Förresten vad säger man på universitet om kommatecken innan "och" nuförtiden? Fått backning på det när jag skrev för några år sedan men vet inte vad som gäller nu. Tycker det är bra för läsbarheten i ditt exempel ovan. Men har samtidigt fått höra att det inte är korrekt. Redigerat 12 februari 2011 av laxlaxlax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Viktigaste frågan om tjejens utseende uteblev. Konstigt... Boobies? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Ah. Testade att dra igång fyra versioner av spelaren i min signatur i relativt tät följd. Det blir rätt gött! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 ah. Förresten vad säger man på universitet om kommatecken innan "och" nuförtiden? Fått backning på det när jag skrev för några år sedan men vet inte vad som gäller nu. Tycker det är bra för läsbarheten i ditt exempel ovan. Men har samtidigt fått höra att det inte är korrekt. Ett oxfordkomma är alltid ok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 ah. Förresten vad säger man på universitet om kommatecken innan "och" nuförtiden? Fått backning på det när jag skrev för några år sedan men vet inte vad som gäller nu. Tycker det är bra för läsbarheten i ditt exempel ovan. Men har samtidigt fått höra att det inte är korrekt. Jag vet inte vad de säger om man går litteraturvetenskap eller kulturhistoria eller nåt, men våra lärare är väldigt ointresserade av stilistik och formalia. Man får göra lite som man vill. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 hehehehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts