slejnard Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Ska väl koka mig en kopp kaffe i sedvanlig lördagsordning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Är inte radiohead som nåt slags internationellt kent? Lol Nej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Pretty Hate Machine är rätt ohård. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 asså vi skulle spela tv-spel hela kvällen med två kompisar men sen kom två tjejer för att kolla på spåret med oss. och dom är fortfarande kvar så vi kan inte spela 😮 Jag hade fan inget emot! Så jäval gött å kolla på Linnea! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Jag hade fan inget emot! Så jäval gött å kolla på Linnea! 😛 Hur ser hon ut? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Hur ser hon ut? Ja du...! ASFIN iaf! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Spinningpass bokat kl 16.30... Nu ska jag duscha.. Sen frulla sen plugga! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Ja du...! SAFIN iaf! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Tåget rullar på som det ska, det går bra nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Ja du...! ASFIN iaf! 😛 Blond? Brun? Röd? Svart? Stora läppar? Små läppar? Inget man lägger märke till? Bruna ögon? Blå ögon? Vet ej? Blek? Mellan? Lanzarote? Negress? Dvärg? Kort? Normallängd? Lång? Michael Jordan? Långt hår? Kort hår? Pottfrilla? Håriga armar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Blond? Brun? Röd? Svart? Stora läppar? Små läppar? Inget man lägger märke till? Bruna ögon? Blå ögon? Vet ej? Blek? Mellan? Lanzarote? Negress? Dvärg? Kort? Normallängd? Lång? Michael Jordan? Långt hår? Kort hår? Pottfrilla? Håriga armar? Vet inte varför du ville veta, men ungefär så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 (redigerat) Blond? Brun? Röd? Svart? Stora läppar? Små läppar? Inget man lägger märke till? Bruna ögon? Blå ögon? Vet ej? Blek? Mellan? Lanzarote? Negress? Dvärg? Kort? Normallängd? Lång? Michael Jordan? Långt hår? Kort hår? Pottfrilla? Håriga armar? Blond Vet ej Vet ej Mellan Normal (typ 1-2cm längre än mig) Mellanlångt Nej Redigerat 12 februari 2011 av Pazo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Vet ej-svaren är mest att jag inte kollat in just dom delarna sååå jävla noggrant 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Blond Vet ej Vet ej Mellan Normal (typ 1-2cm längre än mig) Mellanlångt Nej Fan vad ful hon e Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Vet inte varför du ville veta, men ungefär så. Jag är likadan förutom att jag har brunt hår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Vet ej-svaren är mest att jag inte kollat in just dom delarna sååå jävla noggrant 😛 var kollade du då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Fan vad ful hon e Kryssa i alternativen i din egen talong på nån som är snygg då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Kryssa i alternativen i din egen talong på nån som är snygg då. Blond? Brun? Röd? Svart? Stora läppar? Små läppar? Inget man lägger märke till? Bruna ögon? Blå ögon? Vet ej? Blek? Mellan? Lanzarote? Negress? Dvärg? Kort? Normallängd? Lång? Michael Jordan? Långt hår? Kort hår? Pottfrilla? Kuggfråga, lagom är bäst. Håriga armar? Nej. Förstahands, andrahands. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Jag ska nog börja använda ordet "annorstädes" oftare. Och "ehuru" och "hurvida" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 (redigerat) Ah.. så det var färgen på håret och storleken på läpparna det föll på. Drar också av en: Blond? Brun? Röd? Svart? Stora läppar? Små läppar? Inget man lägger märke till? Bruna ögon? Blå ögon? Vet ej? Blek? Mellan? Lanzarote? Negress? Dvärg? Kort? Normallängd? Lång? Michael Jordan? Långt hår? Kort hår? Pottfrilla? Håriga armar? Redigerat 12 februari 2011 av laxlaxlax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Fast passa er för utsidan boys, det kan sänka en man att tro på den sortens kärlek. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 God morgon! Jag är helnöjd med att jag är uppe innan 14.00. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Fast passa er för utsidan boys, det kan sänka en man att tro på den sortens kärlek. Vem har sagt något om kärlek? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Jo hon var ju assnygg men man ville ju spela xbox. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Jo hon var ju assnygg men man ville ju spela xbox. Det där håller inte i en rättegång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 akron/family Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 sitter en storbystad tjej med rosa hår och njurbälte i min vagn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 jag begnager mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Für Elise är på sätt och vis ett anagram av Fyrisel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Vem har sagt något om kärlek? Brudar, skönhet.. känns inte kärlek som en given följd? Eller du kanske bara typade dig lite? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts