SadamJR Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Pfft... Oskarshamn (eller "Åskhisammm" som man säger om man bor där) måste vara en utav Sveriges mest inavlade och inskränkta småbyar 😏 Nä fan, nu ger jag fan i mig upp: på mindre än tjugo minuter har jag lyckats att 1) göra mig illa på en kudde (nej, den kastades inte i mitt ansikte) 2) nysa så att blodkärl gick åt helvete 3) tappa en halv påse corn flakes på köksgolvet 4) reta upp en familjemedlem (först på låtsas och sedan på riktigt) @DVibe; det vart segt förut men det verkar gå bättre nu. Skyller vi på snökaoz? Trodde det var västervik först. Såg att du har laddat upp en låt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Ja men då måste det varit det. Färja och stad = färjestaden. Sen nån stad med hamn i namnet i närheten => oskarshamn. Jag tänkte på Askersund när de sa Oskarshamn. Split kunde jag verkligen inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Jag vill åka till Loden. Det där kommer han att få höra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Benjamin Franklin kunde jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 soffläge enter slejmode natten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Trodde det var västervik först. Såg att du har laddat upp en låt. Hade det varit Viken så hade jag blivit oerhört glad. Vete fan om jag kunnat det, thou 😆 Yep'r som sagt: "to me it's a big thing". Men det gick skapligt sakta. Jag trodde nästan att det det var låtens fel he hee Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Benjamin Franklin kunde jag. Pazo bara "Bell!" och jag sa "men är det inte franklin?" och han jättebestämt bara nej!. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Pazo bara "Bell!" och jag sa "men är det inte franklin?" och han jättebestämt bara nej!. 😄 Bitchslappan från mig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Nu går farbror och lägger sig. Sitt inte uppe för länge nu, barn! Hepp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 asså vi skulle spela tv-spel hela kvällen med två kompisar men sen kom två tjejer för att kolla på spåret med oss. och dom är fortfarande kvar så vi kan inte spela 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 asså vi skulle spela tv-spel hela kvällen med två kompisar men sen kom två tjejer för att kolla på spåret med oss. och dom är fortfarande kvar så vi kan inte spela 😮 Skulle ni spela Rapelay? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Bland det gladaste man kan bli är när man provar något i typ Latex eller annat program och så bara funkar det på första försöket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Nu när jag sitter och skriver uppsats om austronesiska diateser och topikmarkörer och ditten och datten blir jag lite sugen på att dra igång ett konstruerat språk igen... hulla bulla måste knulla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Jag ska nog börja använda ordet "annorstädes" oftare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Nu när jag sitter och skriver uppsats om austronesiska diateser och topikmarkörer och ditten och datten blir jag lite sugen på att dra igång ett konstruerat språk igen... hulla bulla måste knulla Som ska gälla i debatts konstuerade värld? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Som ska gälla i debatts konstuerade värld? Nej, han kommer aldrig kunna lära sig det. Det ska vara väldigt speciellt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Jaha. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Gonatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 asså vi skulle spela tv-spel hela kvällen med två kompisar men sen kom två tjejer för att kolla på spåret med oss. och dom är fortfarande kvar så vi kan inte spela 😮 Det är inte normalt! 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Bland det gladaste man kan bli är när man provar något i typ Latex eller annat och så bara funkar det på första försöket. S/M-läggning? 😛 Lack e fräckt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Nej, han kommer aldrig kunna lära sig det. Det ska vara väldigt speciellt. Jag kan om jag vill. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Nej, han kommer aldrig kunna lära sig det. Det ska vara väldigt speciellt. Jag kan om jag vill. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Det var udda! Samma mess kom två gånger... 😳 Mina papper till skrivaren tog slut, det fattades 7 st och jag har letat som ett hjon efter fler. Hade "bara" 433 stycken tydligen... Så typiskt. Bokia imon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 God natt! God morgon! Väl vad ni vill. He da! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Vad gôtt! Jag hittade fler papper i en flyttlåda. GO NATT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Skjorta och handduk om livet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 jag vill täcka livet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Jaha, här har man gått och trott att handskarna varit försvunna sedan nyår, och så ligger de i datorväskan ;PppPPPppPP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Tipsa skivor att tanka. Free leech på Waffles. Vill inte ha Pavement, Major Lazer, Steely Dan eller Kiss. Äh vafan jag letar själv istället, jag klarar ju aldrig av att ta tips från folk ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 februari 2011 Dela Postat 12 februari 2011 Hej Snart 3000 sidor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts