SadamJR Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Nu är det på spåret. Kunde mycket förra veckan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Lyssnar på A-ha. Morten Harket är min favoritsångare inom popgenren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Du har aldrig funderat på att sluta använda skjortor och köra vanliga t-shirtar eller typ långärmade tröjor. Skjortor är over kill i min bok Det är "fin"kläder. Detta grundar sig i min barndom. Frågor på det? Ta det i PM i så fall 😛 Jag använder mest t-shirts och tröjor, men stryker dem också när jag är på det humöret. Annars gör jag rätt ofta numera en Slejnard och skiter i allt... Bok? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Ägnade en timme åt att rita ellipser i Latex istället för att faktiskt skriva någonting. Latex? In this small apartment? Hire you as my latex salesman? I don't think so! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 (redigerat) -------------------------------------------------- laxlaxlax - det finns brudar och brudar Ah. Måste fly! Min kombo håller förfest med massa brudar i min lägenhet Innan ni säger ,"va, fly från massa brudar?!": det finns brudar och brudar, de här dricker vin som sjömän och är skräniga som trumpeter i forte fortissimo! inte alls den svala typ jag föredrar och känner mig bekväm med: de som tänder en cigarett och drar in röken djupt innan de svarar på tilltal ja kära längstatråden... det finns brudar och brudar ----------------------------------- Redigerat 11 februari 2011 av laxlaxlax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 -------------------------------------------------- laxlaxlax - det finns brudar och brudar Ah. Måste fly! [...] de här [brudarna] dricker vin som sjömän och är skräniga som trumpeter i forte fortissimo! inte alls den svala typ jag föredrar och känner mig bekväm med: de som tänder en cigarett och drar in röken djupt innan de svarar på tilltal ja kära längstatråden... det finns brudar och brudar ----------------------------------- Min kvinna röker inte överhuvdtaget men är ganska sval typ ändå. För övrigt sitter jag här och vändas å det grövsta; har precis postat en låt och inväntar bara att alla ska såga den (mix- och ljudmässigt) längs med fotknölarna 😕☺️ Wow, första seriösa låten på Studio Forumet. to me it's a big thing, ok 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Latex? In this small apartment? Hire you as my latex salesman? I don't think so! Aaaah, Vandaley Industries! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 -------------------------------------------------- laxlaxlax - det finns brudar och brudar Ah. Måste fly! Min kombo håller förfest med massa brudar i min lägenhet Innan ni säger ,"va, fly från massa brudar?!": det finns brudar och brudar, de här dricker vin som sjömän och är skräniga som trumpeter i forte fortissimo! inte alls den svala typ jag föredrar och känner mig bekväm med: de som tänder en cigarett och drar in röken djupt innan de svarar på tilltal ja kära längstatråden... det finns brudar och brudar ----------------------------------- Låter som om möjligheterna till ett onenightstand borde vara goda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Kunde i alla fall oskarshamn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 -------------------------------------------------- laxlaxlax - det finns brudar och brudar Ah. Måste fly! Min kombo håller förfest med massa brudar i min lägenhet Innan ni säger ,"va, fly från massa brudar?!": det finns brudar och brudar, de här dricker vin som sjömän och är skräniga som trumpeter i forte fortissimo! inte alls den svala typ jag föredrar och känner mig bekväm med: de som tänder en cigarett och drar in röken djupt innan de svarar på tilltal ja kära längstatråden... det finns brudar och brudar ----------------------------------- Var det någon slags dikt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 il y a les meufs et puis les meufs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Kunde i alla fall oskarshamn. Ja, den kunde jag på sex poäng. Annars var det tomt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Budweiser Godis Studiosession Fan va gött. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 11 februari 2011 Usch 😛😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Din mamma. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Kunde i alla fall oskarshamn. jag kunde bara arnold... nån bråkdel av en sekund före de drog, så inte ens det egentligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Verkar inte funka att ladda upp låtar till forumet. Irriterande. Godnatt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Ja, den kunde jag på sex poäng. Annars var det tomt. Och rhodesian ridgeback eftersom syrran har en. Han höll på att tända eld på deras kåk idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Jag tog oskarshamn på 10 poäng!!!!! fett imponerad av mig själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Jag tog oskarshamn på 10 poäng!!!!! fett imponerad av mig själv. Hur fan då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Suparplan (höll på att skriva superplan) för morgondagen: - Festa upp mig ca. kl. 20:30 - 21:45 med grogg bestående av akvavit/tequila + Schweppes päron/lime - Trycka en 375 ml:s vinare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 (redigerat) Hur fan då? Ja vad var det... åker från stad till liten hamn, tänkte direkt färjestaden -> oskarshamn. Edit: Fast det låter lite. Måste varit någon mer ledtråd där? Tog den iaf på 10. Redigerat 11 februari 2011 av Overkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Suparplan (höll på att skriva superplan) för morgondagen: - Festa upp mig ca. kl. 20:30 - 21:45 med grogg bestående av akvavit/tequila + Schweppes päron/lime - Trycka en 375 ml:s vinare grogg eller groggar? akvavit/tequila??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 im on a drunk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 grogg eller groggar? akvavit/tequila??? Man tager vad ens föräldrar haver. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Pfft... Oskarshamn (eller "Åskhisammm" som man säger om man bor där) måste vara en utav Sveriges mest inavlade och inskränkta småbyar 😏 Nä fan, nu ger jag fan i mig upp: på mindre än tjugo minuter har jag lyckats att 1) göra mig illa på en kudde (nej, den kastades inte i mitt ansikte) 2) nysa så att blodkärl gick åt helvete 3) tappa en halv påse corn flakes på köksgolvet 4) reta upp en familjemedlem (först på låtsas och sedan på riktigt) @DVibe; det vart segt förut men det verkar gå bättre nu. Skyller vi på snökaoz? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Ja vad var det... åker från stad till liten hamn, tänkte direkt färjestaden -> oskarshamn. Edit: Fast det låter lite. Måste varit någon mer ledtråd där? Tog den iaf på 10. De sa nåt med färja också. Men sök in till programmet vetja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 De sa nåt med färja också. Men sök in till programmet vetja. Ja men då måste det varit det. Färja och stad = färjestaden. Sen nån stad med hamn i namnet i närheten => oskarshamn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Jag vill åka till Loden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 långdån Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts