SadamJR Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Ny låt med popsicle-mattson nu på tvs gokväll. Soft nice! Den killen måste väl va nån slags gud för alla socialt handikappade unga män som sitter och suktar efter sina drömprinsessor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Den killen måste väl va nån slags gud för alla socialt handikappade unga män som sitter och suktar efter sina drömprinsessor? Wooo, buuuurn! 😮 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Han är bra...inte vackrast kanske på utsidan men ursköna låtar. Nästa album släpps nästa fredag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Åsa Linderborg har inte åldrats. Hon ska bjuda bla mohammed ali på middag i gokväll. Ni måste skaffa tv pojkar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Vad ska du skriva ut? Samma "gamla" manus igen, eftersom jag inte fått några manussvar ännu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Är inte radiohead som nåt slags internationellt kent? mjo, de började ungefär likvärdigt, men sedan har de dragit åt olika håll. jag tycker radiohead är sjukt mycket bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Är inte radiohead som nåt slags internationellt kent? HAHA *torkar tårarna* 😛😆☺️ näe.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Fy fan vad tråkigt det är att vika tvätt!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Fy fan vad tråkigt det är att vika tvätt!!!! Det är nog inte mycket roligare att tvätta vik. Fråga bara oljesanerarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 😮 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Fy fan vad tråkigt det är att vika tvätt!!!! Stryka är det värsta hushållsarbete som finns. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Det är nog inte mycket roligare att tvätta vik. Fråga bara oljesanerarna. Så fort jag får tag i en oljesanerare så ska jag förbanne mig fråga henne/honom 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Förresten var det Facebookgrupperna som tills slut sänkte Mubarak? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Stryka är det värsta hushållsarbete som finns. Icke! Dammsugning är också jäääävligt segt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Jag viker nästan aldrig tvätt. Hänger upp den snarare. Hör några sura toner från Mattson på tv därinne. Jag har en Popsicle-cd faktiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Inte sura toner. Han färgar ju ackorden med melodin. sjuor å nior. aningens svag röst kanske men innerlig. får en att för en gångs skull lyssna på texterna i en låt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 blaaahaablaahaaa måste pinka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Icke! Dammsugning är också jäääävligt segt. Njaa... kan kännas i ländryggen, men det är väl den syssla man blir gladast av när det är klart. Varför jag tycker det är jobbigt att stryka är för att jag nog är långsammast i världen på det, varje skjorta tar en halvtimme och varje t-shirt en kvart och har man då tvättat 10 t-shirts, 5 skjortor, 5 tröjor och 15 kalsonger, 5 byxor m.m. så tar det 2 hela arbetsdagar. Samtidigt är det väl den enda aktivitet där det råder ett nyttounderskott i förhållande till arbetsinsats. Mitt ex hade så stora tuttar att hon aldrig såg det hon försökte stryka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 😳 Jag stryker aldrig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Inte sura toner. Han färgar ju ackorden med melodin. sjuor å nior. aningens svag röst kanske men innerlig. får en att för en gångs skull lyssna på texterna i en låt Låt mig uttrycka det såhär då istället: han borde skrivit sångmelodin annorlunda, för min smak. Men som jag skrev förut, jag har en Popsicle-cd, som jag dessutom spelat rätt många gånger. De är rätt bra. Han har också samarbetat med Niklas Frisk i projektena Sweet Chariots och senare utökat med Vanessa Contenay-Quinone i hennes låtar. Vad hette nu den nuya gruppen då da? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Njaa... kan kännas i ländryggen, men det är väl den syssla man blir gladast av när det är klart. Varför jag tycker det är jobbigt att stryka är för att jag nog är långsammast i världen på det, varje skjorta tar en halvtimme och varje t-shirt en kvart och har man då tvättat 10 t-shirts, 5 skjortor, 5 tröjor och 15 kalsonger, 5 byxor m.m. så tar det 2 hela arbetsdagar. Samtidigt är det väl den enda aktivitet där det råder ett nyttounderskott i förhållande till arbetsinsats. Mitt ex hade så stora tuttar att hon aldrig såg det hon försökte stryka. 😲😆 eller jag menar 🙁 "Nejje, GUD så jobbigt för henne" Du har aldrig funderat på att sluta använda skjortor och köra vanliga t-shirtar eller typ långärmade tröjor. Skjortor är over kill i min bok Det är "fin"kläder. Detta grundar sig i min barndom. Frågor på det? Ta det i PM i så fall 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Han körde solo tror jag men med nåt kompband. Nu är slej trött. Missade luren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Han körde solo tror jag men med nåt kompband. Nu är slej trött. Missade luren. Trött för att du precis som kom tillbaka från din rotation nere i gruvan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Enda gruvan jag jobbar i är kvinnors sköten då och då. 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Enda gruvan jag jobbar i är kvinnors sköten då och då. 😊 Häpp! 🙂 😕 😱 Moving on... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Stryka är det värsta hushållsarbete som finns. Jag gav bort strykjärnet och strykbrädan när jag inte behövde ha vit skjorta på jobbet längre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Jag gav bort strykjärnet och strykbrädan när jag inte behövde ha vit skjorta på jobbet längre. Varför detta beslut ang. de vita skjortorna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 (redigerat) Nä, nu 'e he rökatajm! Edit: vanliga cigg alltså... Inga biodynamiskt odlade Marlboro från förr, m'kay. Vi kom ju överens om att det var Dingis som sysslade med dödsknarkaffärer på Flashback. Redigerat 11 februari 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Ägnade en timme åt att rita ellipser i Latex istället för att faktiskt skriva någonting. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Varför detta beslut ang. de vita skjortorna? Beslutet var snarare att avsluta min anställning. Kalsonger har jag dock aldrig strukit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts