laxlaxlax Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Dingbats: Bong rouge var jäkligt bra! Lyssnar på Poplåt nr. 37. Grymma harmonier! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 En definition som består i "De som säger sig inte vara X är X" är ganska meningslös. De som säger Y är X. Y = "jag vill inte bli definerad" X = Indie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Nej herregud. Måste ut och lära känna lite nya vänner. Börjar ju fastna i längsta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Dingbats: Bong rouge var jäkligt bra! Lyssnar på Poplåt nr. 37. Grymma harmonier! Tack! Fast artistnamnet på den releasen är Myll. bong rouge är så töntigt, men har man reggat domänen så har man. Vilken av dem förresten? Min heminspelade version eller trioversionen? Vad övrigt beträffar min musik kommer nästa skiva vara minnesblåsande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Håller med om att Myll är bättre namn! Angående vilken - finns bara en version av låten i zippen med mp3or. Nehepp, Luther kallar . la vie d'un homme dur travail.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Jag tycker bong rouge är snyggare än myll. Dingbats: Man måste ju vikta genomsnittet på något sätt också. Annars om 100 pers bor i stockholm och 1 i göteborg så blir ju mittpunkten i örebro typ. Men det kanske sker automatiskt. Dingbats: Stockholm Overkill: Uppsala Pazo: Uppsala Pico: Umeå Memphis: Göteborg Micke: Stockholm Fidden: Köping slej: Älvsbyn Grahn: i skogen 😊 laxlaxlax: Malmö? SadamJR: Linköping? CHAE: Linköping? osv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Jag tycker bong rouge är snyggare än myll. Dingbats: Man måste ju vikta genomsnittet på något sätt också. Annars om 100 pers bor i stockholm och 1 i göteborg så blir ju mittpunkten i örebro typ. Men det kanske sker automatiskt. Dingbats: Stockholm Overkill: Uppsala Pazo: Uppsala Pico: Umeå Memphis: Göteborg Micke: Stockholm Fidden: Köping slej: Älvsbyn Grahn: i skogen 😊 laxlaxlax: Malmö? SadamJR: Linköping? CHAE: Linköping? osv Fel fel fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 @slej: vem fan är bruden? Och "jo" jag hade inte tackat nej till en kram 🥰 @laxlaxlax: riks-IRL skulle kunna mobilisera i Jönköping. Sthlm är en förvisso en bra idé men (exempelvis) Jönköping ligger bättre till rent geografiskt. Har varit och kladdat i en annan tråd om det här. Vilken tråd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Jag tycker bong rouge är snyggare än myll. Dingbats: Man måste ju vikta genomsnittet på något sätt också. Annars om 100 pers bor i stockholm och 1 i göteborg så blir ju mittpunkten i örebro typ. Men det kanske sker automatiskt. Dingbats: Stockholm Overkill: Uppsala Pazo: Uppsala Pico: Umeå Memphis: Göteborg Micke: Stockholm Fidden: Köping slej: Älvsbyn Grahn: i skogen 😊 laxlaxlax: Malmö? SadamJR: Linköping? CHAE: Västervik osv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 http://www.youtube.com/watch?v=8KswnjMa-MQ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Vikta destinationerna för att få genomsnittet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Grahn bor väl i Sollefteå? Anjou i Jönköping Crownfield i Kristianstad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Det var Dagens! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Trodde SadamJr bodde i Åtvidaberg. Själv finns jag på Venusberget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 ... ibland i Göteborg, men snart i Santa Barbara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Viktar du inte då blir det djävligt jobbigt. Irl på Island. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Tack för chokladen! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 he da 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 11 februari 2011 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Gullepum! 🥰 Ovanlig ras. Jag har tänkt på det här med dom som föder upp katter, hundar och annat. Egentligen är det konstigt att ha husdjur och låta dem para sig för att sedan helt enkelt ta avkomman ifrån dem. Tänk om man gjorde så på BB... 😏 Å andra sidan blev det ett litet problem att försöka leta upp lämpliga nya partners till avkomman när det väl blir dags för dem, utanför den egna familjen för att undvika att de föds med missbildningar. Det är inget djursamhälle vi har, det är ett människosamhälle vi byggt upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Skulle laga nudlar, gjorde fel. Kvast? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Congrats to that. Hur fan bar du dig åt för att misslyckas med nudlar? Är du full?!? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Congrats to that. Hur fan bar du dig åt för att misslyckas med nudlar? Är du full?!? 😮 Han dricker inte, säjer han. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Han dricker inte, säjer han. OK... debatt: är du hög? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Slarvade bort min syrras kamera. Hej då fem sexhundra spänn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Jag tog i nudlarna före smakämnena. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Stavas inte sej sej? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Nu kommer hon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Form 211 FFP 2V EN149:2001 CE 0088 Så står det på min ansiktsmask Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts